Popis:
Predajňa domácich potrieb GAZDINKA sa bude nachádzať v centre mesta Prievidza. Do firmy som vložila vlastný kapitál 20 000 €.
Z prieskumu trhu, na základe ankety, ktorej sa zúčastnilo 100 opýtaných vyplýva, že zákazníci majú záujem o otvorenie novej predajne domácich potrieb.
Výrobky domácich potrieb objednávam u dodávateľov: Domáce potreby spol.s r. o., ktorý má v ponuke širší sortiment domácich potrieb; Top Slovakia Q Art, s. r. o., ktorý vyrába a predáva titánový riad a dodávateľ Rosler s. r. o. má tiež v ponuke široký sortiment domácich potrieb, ktorý získava zo zahraničia.
Sortiment domácich potrieb je vyrobený z rôznych druhov materiálu: nerezový, smaltovaný, titánoví, z dreva, z plastu, zo skla.
V okolí predajne sa nenachádza žiadna konkurencia. Najbližšia konkurencia sa nachádza v okolitých dedinách mesta Prievidza.
Silné stránky mojej predajne sú: kvalitné výrobky, dostupnosť obyvateľov k predajni, zľavy, členské karty.
Ceny produktov vytváram na základe konkurencie a ceny nákupov, čiže nákupná cena + rabat.
Ako reklamu využívam internetovú stránku, letáky, inzeráty, plagáty. V predajni využívam aj podporu predaja pomocou darčekov, zliav, poukážok, súťaží.
Predajňa vyprodukuje menšie množstvo odpadov, ktoré triedim do označených kontajnerov. Odpad vzniká hlavne pri dodaní tovaru na sklad ako obaly, krabice.
Každým rokom predajňa získava viac zákazníkov, preto v budúcnosti by som chcela rozšíriť ponuku sortimentu domácich potrieb, o ktoré majú zákazníci záujem.
Kľúčové slová:
podnikateľský plán
analýza trhu
marketing
manažment
finančný plán
Obsah:
- 1. Zhrnutie
2. Opis podniku
3. Opis predmetu podnikania
4. Analýza trhu
5. Marketing
6. Manažment
7. Dopad na životne prostredie
8. Finančný plán
Zdroje: