Podnikateľský plán - súkromná materská škôlka
«»
Popis:
Správny osobnostný rozvoj a vzdelávanie dieťaťa patrilo vždy medzi najdôležitejšie faktory pri príprave človeka na život. V dnešnej dobe je to o to dôležitejšie, keďže sa kladú na mladých ľudí čoraz väčšie nároky. Takisto aj rodičia sú v dnešnej uponáhľanej dobe čím ďalej vyťaženejší, na dieťa nemajú už toľko času a tak výchovu a vzdelávanie musia často už od najmenšieho veku zabezpečiť rôzne vzdelávacie zariadenia. Jednu z najdôležitejších úloh v tomto zohrávajú materské školy, ktoré deťom už odmalička vštepujú čo sa patrí a čo nie.
Existuje však veľa materských škôl, štátnych aj súkromných, s rôznym zameraním a prístupom k rozvoju dieťaťa. Kým štátne školy sa orientujú na masy a ponúkajú len obmedzené podmienky pre učenie, súkromné školy, ktorých je však menej a sú aj finančne náročnejšie, sa väčšinou orientujú na kvalitu vzdelávania a deti sa v nich môžu stretnúť s najrôznejšími akciami, hrami, často aj deťmi z iných krajín a vedené sú kvalitnými pedagógmi, ktorí sa venujú každému dieťaťu osobitne. Tým pádom sú materské školy využívané predovšetkým rodinami s nadpriemerným príjmom.
Kľúčové slová:
podnikateľský plán
súkromná materská škôlka
podnikateľský zámer
analýza trhu
marketingový plán
Obsah:
- Obsah
1 Úvod 4
2 Popis podniku 5
2.1 Popis podnikateľskej príležitosti 6
3 Analýza trhu 8
3.1 Geografické faktory 8
3.2 Demografické faktory 8
3.3 Legislatívne faktory 9
3.4 Ekonomické faktory 10
3.5 Politické faktory 10
3.6 Technologické faktory 11
4 Organizačný plán 12
4.1 Organizačná štruktúra 12
4.2 Pracovnoprávne vzťahy 13
4.3 Pracovná doba 14
4.4 Mzdové podmienky 14
4.5 Spolupracovníci materskej školy a ich schopnosti 15
4.6 Štýl riadenia materskej školy 15
4.7 Systémy a postupy v materskej škole 16
4.8 Zdieľané hodnoty materskej školy 16
4.9 Harmonogram školského dňa 16
5 Marketingový plán 18
5.1 Produkt 18
5.2 Cena 19
5.3 Miesto 20
5.4 Propagácia 20
5.4.1 Webová stránka súkromnej materskej školy 20
5.4.2 Distribúcia prospektov v podobe letákov 22
5.4.3 Reklama v inzertných novinách 23
5.4.4 Vytvorenie účtu na sociálnej sieti 23
5.5 Porterov model konkurenčného prostredia 24
5.5.1 Konkurenti v danej oblasti 24
5.5.2 Potenciálni noví konkurenti 25
5.5.3 Odberatelia a ich vplyv 26
5.5.4 Dodávatelia a ich vplyv 26
5.5.5 Náhradné nové výrobky či služby 26
5.6 SWOT analýza 27
5.6.1 Silné stránky 27
5.6.2 Slabé stránky 28
5.6.3 Príležitosti 28
5.6.4 Ohrozenia 28
6 Finančný plán 29
6.1 Vklad do spoločnosti 29
6.2 Počiatočné náklady 29
6.3 Prevádzkové a mzdové náklady 31
6.4 Zakladateľský rozpočet 33
6.5 Financovanie bankovým úverom 34
6.6 Očakávané mesačné príjmy 34
6.7 Očakávané mesačné výdaje 35
6.8 Analýza bodu zvratu 36
6.9 Zahajovacia súvaha 36
6.10 Predpokladaná súvaha 37
6.11 Výkazy zisku a straty v optimistickej, realistickej a pesimistickej variante 39
6.12 Hodnotenie rizík 43
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.