Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 091   projektov
0 nových

Podniková kultúra organizácie

«»
Prípona
.doc
Typ
semestrálna práca
Stiahnuté
2 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
10112
Posledná úprava
15.10.2018
Zobrazené
2 931 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
„Kultúra skúma spoločné znaky, podrobnosti a rozdiely medzi rôznymi, geograficky oddelenými sociálnymi spoločenstvami. Skúma však aj vznik a spoločné znaky subkultúr vo vnútri jedného kultúrneho konceptu.

Spoločné presvedčenia, hodnotové priority a normy jednania ako významná súčasť kultúry sú rovnako rozhodujúcim predpokladom pre približne rovnaké (obchodné) vnímanie a interpretáciu sveta a orientáciu v ňom.“ (Bedrnová, E., Nový, I. a kolektív)

Podnik je chápaný ako celok v zmysle určitého druhu kultúrneho systému. Firma rozvíja svoje vlastné, originálne a nezameniteľné predstavy, hodnotové systémy a vzory jednania, ktoré sa prejavujú v rovnakom alebo aspoň v podobnom jednaní s jednotlivcom vo vnútri podniku a smerom voči jeho vonkajšiemu okoliu.

Kľúčové slová:

podniková kultúra

ovplyvňovanie podnikovej kultúry

pracovná morálka

medzinárodné firmy

Brightpoint Slovakia

s.r.o.

podnik



Obsah:
  • Úvod
    1.Vymedzenie pojmu podniková kultúra
    1.1 Silná a slabá podniková kultúra
    2.Podniková kultúra medzinárodných firiem
    3. Možnosti ovplyvňovania podnikovej kultúry
    4.Podniková kultúra firmy Brightpoint Slovakia, s.r.o.
    4.1 Pracovná morálka
    Záver
    Použitá literatúra a zdroje

Zdroje:
  • Bedrnová, E.; Nový, I. a kol.: Psychologie a sociologie řízení. Management Press, Praha, 1998.
  • Nový, I. a kol.: Sociologie pro ekonomy. Grada, Praha, 1997.
  • Pichaň, J.: Sociológia podniku. Petrus, Trnava, 1998.
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko