Podniková kultúra organizácie
«»
Prípona
.doc |
Typ
semestrálna práca |
Stiahnuté
2 x |
Veľkosť
0,1 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
10112 |
Posledná úprava
15.10.2018 |
Zobrazené
2 931 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
„Kultúra skúma spoločné znaky, podrobnosti a rozdiely medzi rôznymi, geograficky oddelenými sociálnymi spoločenstvami. Skúma však aj vznik a spoločné znaky subkultúr vo vnútri jedného kultúrneho konceptu.
Spoločné presvedčenia, hodnotové priority a normy jednania ako významná súčasť kultúry sú rovnako rozhodujúcim predpokladom pre približne rovnaké (obchodné) vnímanie a interpretáciu sveta a orientáciu v ňom.“ (Bedrnová, E., Nový, I. a kolektív)
Podnik je chápaný ako celok v zmysle určitého druhu kultúrneho systému. Firma rozvíja svoje vlastné, originálne a nezameniteľné predstavy, hodnotové systémy a vzory jednania, ktoré sa prejavujú v rovnakom alebo aspoň v podobnom jednaní s jednotlivcom vo vnútri podniku a smerom voči jeho vonkajšiemu okoliu.
Kľúčové slová:
podniková kultúra
ovplyvňovanie podnikovej kultúry
pracovná morálka
medzinárodné firmy
Brightpoint Slovakia
s.r.o.
podnik
Obsah:
- Úvod
1.Vymedzenie pojmu podniková kultúra
1.1 Silná a slabá podniková kultúra
2.Podniková kultúra medzinárodných firiem
3. Možnosti ovplyvňovania podnikovej kultúry
4.Podniková kultúra firmy Brightpoint Slovakia, s.r.o.
4.1 Pracovná morálka
Záver
Použitá literatúra a zdroje
Zdroje:
- Bedrnová, E.; Nový, I. a kol.: Psychologie a sociologie řízení. Management Press, Praha, 1998.
- Nový, I. a kol.: Sociologie pro ekonomy. Grada, Praha, 1997.
- Pichaň, J.: Sociológia podniku. Petrus, Trnava, 1998.
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.