Podstata, klasifikácia a fázy kontrolných procesov
Prípona
.doc |
Typ
semestrálna práca |
Stiahnuté
4 x |
Veľkosť
0,1 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
11349 |
Posledná úprava
27.11.2018 |
Zobrazené
802 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
Kontrolovanie je štvrtou manažérskou funkciou. Kontrolovaním zisťujeme, či činnosti sa uskutočňujú plánovane a bez podstatných odchýlok. Cieľom kontroly je zhodnotiť alebo zmerať kvantitu alebo kvalitu priebežných alebo konečných výsledkov činností a v prípade nežiaducich odchýlok reality od plánovaného stavu prijať príslušné opatrenia na odstránenie týchto odchýlok. Zjednodušene povedané, kontrola porovnáva ciele (plány, štandardy, normy, rozpočty, limity) s dosiahnutým výsledkom.
Kľúčové slová:
Podstata
klasifikácia a fázy kontrolných procesov
klasifikácia kontroly
spôsob kontroly
výsledky kontroly
Obsah:
- Úvod 3
1 Podstata, klasifikácia a fázy kontrolných procesov 4
1.1 Podstata a obsah kontroly 4
1.2 Klasifikácia kontroly 5
1.3 Fázy kontrolného procesu 6
2 Systém kontroly kvality plastových súčastí plynovodov 8
2.1 Spôsoby kontroly výrobkov 8
2.2 Výsledky kontroly 11
3 Záver 12
Zoznam použitej literatúry 13
Zdroje:
- Sedlák, M. 1993. Základy manažmentu: 1. časť, str. 203
- SLOVGAS 1/2004, Systém kontroly kvality plastových súčasti plynovodov
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.