Popis:
Union poisťovňa, a.s. bola založená v roku 1992 a patrí medzi zakladajúcich členov Slovenskej asociácie poisťovní. V roku 1997 vstúpil do Unionu majoritný akcionár s bohatými skúsenosťami v oblasti poisťovníctva - finančná skupina Eureko B.V. Holandsko.
Union ponúka viac ako 80 produktov životného a neživotného poistenia pre individuálnu ako aj firemnú klientelu. Spoločnosť je dlhodobo lídrom, s podielom cca 50 %, na trhu cestovného poistenia, má dominantné postavenie v oblasti špeciálnych rizík, stabilnú pozíciu v segmente poistenia podnikateľov a expanzívne rozvíja svoje aktivity na trhu životného poistenia. Vzhľadom na prebiehajúcu reformu zdravotného sektora, využil Union priestor na rozšírenia svojej činnosti a vstúpil na trh individuálneho zdravotného poistenia.
Union poisťovňa, a. s. neustále rozširuje svoju distribučnú sieť s cieľom komfortne uspokojovať potreby svojich klientov. Klienti majú viaceré možnosti uzatvorenia poistenia, jednak prostredníctvom našich pobočiek a expozitúr, ale aj formou moderných komunikačných prostriedkov, a to prostredníctvom telefónu, internetu a bankového poisťovníctva. Zákaznícke centrum poisťovne Union poskytuje klientom komplexné služby - oznámenie poistnej udalosti, informovanie o stave likvidácie a uzatvorenie poistnej zmluvy.
Union ponúka mnohé poistné produkty aj prostredníctvom sprostredkovateľov - maklérskych spoločností. Významné postavenie v predajnej sieti má dlhoročná spolupráca s cestovnými kanceláriami a cestovnými agentúrami pri predaji cestovného poistenia na území celého Slovenska.
Spoločnosť má sesterskú spoločnosť Union zdravotná poisťovňa, a. s. poskytujúcu zdravotné poistenie a dcérsku spoločnosť Union Broker s.r.o., ktorá zabezpečuje kompletnú štruktúru poisťovacích služieb klientom Union poisťovňa, a.s. za predpokladu, že Union nebude môcť niektoré vybrané druhy poistenia pre svojich klientov ponúknuť. (2)
K 31.12.2007 bol podiel Union Poisťovne a.s. na trhu so životným poistením 1,31%, na trhu s neživotným poistením 2,47%, čo predstavuje celkový podiel na trhu s poistením 1,88%. Spoločnosť zaznamenala medziročný nárast podielu na trhu o 7,42%. (3)
Kľúčové slová:
marketing
poisťovňa Union
cena a cenová stratégia
ukazovatele rentability
cenotvorba
vývoj nových produktov
produkty Union poisťovne
marketingová komunikácia finančných inštitúcií
reklama
...
Zdroje: