Popis:
V dnešnej dobe pri množstve firiem, ktoré pôsobia na jednotlivých trhoch je potrebné, ak firma chce byť rovnocenným konkurentom musí vedieť, v čom sú ich silné a slabé stránky. Je potrebné, aby si uvedomila, čo je možné zlepšiť, aby sa skvalitnilo a upevnilo postavenie firmy na trhu.
Firma SYTELI, s.r.o. Michalovce je stabilnou a dynamicky sa rozvíjajúcou firmou, ktorá pôsobí v oblasti bezpečnostných technológií od roku 1990. Je jednou z mála firiem na slovenskom trhu, ktorá vie svojim zákazníkom ponúknuť komplexné bezpečnostné riešenia s ohľadom na potreby zákazníka.
Vysoké odborné skúsenosti a zázemie z tejto firmy vytvorilo profesionálneho partnera pre viacerých výrobcov a autorizovaných dovozcov špičkových technológií. To umožňuje splniť aj tie najnáročnejšie požiadavky zákazníkov. Poskytovaním komplexných služieb pre širokú škálu renomovaných firiem si firma Syteli, s.r.o. Michalovce získala významné referencie zákazníkov, čo ich radí medzi stabilné a seriózne firmy vo východoslovenskom regióne i mimo neho. Personálne a technické vybavenie firmy im umožňuje realizovať zákazky v špičkovej kvalite od etapy expertízy, návrhu a projektovania cez dodávku, montáž, až po vykonávanie servisnej činnosti. Syteli, s.r.o. je spoluvlastníkom Vysokej školy bezpečného manažmentu v Košiciach.
Kľúčové slová:
analýza trhu
odvetvie
segmentovanie trhu
marketingové prostredie
konkurencia
Obsah:
- Zoznam ilustrácií a tabuliek 3
Úvod 4
1 Analýza trhu 6
2 Analýza odvetvia 7
3 Segmentovanie trhu 8
4 Analýza marketingového prostredia 9
4.1 Marketingové makroprostredie 9
4.2 Marketingové mikroprostredie 10
4.3 Matica portfólia výrobkov - Boston consulting group 13
4.4 GE matica 14
5 Analýza zákazníka 15
6 Analýza konkurencie 16
7 SWOT analýza 20
Zoznam použitej literatúry 23