Prieskum trhu a marketing
«»
Prípona
.doc |
Typ
semestrálna práca |
Stiahnuté
1 x |
Veľkosť
0,1 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
17820 |
Posledná úprava
06.01.2009 |
Zobrazené
1 203 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
Marketingová koncepcia a strategické plánovanie vytvárajú základ riadenia modernej poisťovne vo vysoko konkurenčnom prostredí. Faktom je, že vedenie poisťovne by malo kontinuálne hodnotiť svoje strategické podnikateľské jednotky a prideľovať im vhodné ciele i finančné prostriedky. Každá strategická podnikateľská jednotka musí starostlivo monitorovať svoje vonkajšie i vnútorné prostredie a rozvíjať svoj strategický podnikateľský plán.
Kľúčové slová:
marketing
manažment
poisťovňa
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.