Popis:
MANAŽÉRSKE ZHRNUTIE
Charakteristika relevantných aspektov výskumu
Primárny kvantitatívny marketingový výskum o kvantifkovaní dôvodov výberu štúdia na UNIPO FMEO medzi dennými študentmi odboru obchodného manažmentu a marketingu bol uskutočnený s cieľom zistiť, aké faktory ovplyvňujú výber tejto fakulty a akým spôsobom sa študenti dozvedeli o UNIPO FMEO. Výskum sa uskutočňoval dotazníkom, ktorý bol realizovaný prostredníctvom online formulára.
Jedným z hlavných aspektov výskumu bolo zistiť primárny dôvod, prečo si študenti vybrali odbor obchodného manažmentu a marketingu na UNIPO FMEO. Z výsledkov výskumu vyplýva, že hlavný dôvod bol záujem študentov o tento odbor. Tento výsledok je v súlade s očakávaniami, keďže obchodný manažment a marketing je oblasťou, ktorá sa v poslednej dobe stala populárnou a atraktívnou pre mnohých študentov.
Zistenie, čo spôsobilo, že UNIPO FMEO bola uprednostňovaná pred inými vysokými školami, bolo ďalšou kľúčovou otázkou. Podľa výsledkov štúdie si študenti najčastejšie vyberali UNIPO FMEO kvôli kvalite výučby, ale takisto ich výber ovplyvnilo aj renomé a špecializácia fakulty.
Zisťovanie, ako sa študenti dozvedeli o UNIPO FMEO pred výberom školy, bolo takisto kľúčovou súčasťou výskumu. Z výsledkov štúdie vyplýva, že najobľúbenejším zdrojom informácií bol internet, sociálne siete, po ktorom nasledovali odporúčania od známych a rodiny. Tieto zistenia naznačujú, že vedomosti študentov súvisiace s výberom pochádzajú z rôznych zdrojov.
Celkovo som poskytla užitočné informácie o faktoroch, ktoré ovplyvňujú rozhodovanie študentov denného štúdia o výbere študijného odboru obchodný manažment a marketing na UNIPO FMEO. Tieto údaje môžu byť užitočné pri zlepšovaní marketingového úsilia fakulty a pomôcť zvýšiť počet prihlášok nových študentov. Okrem toho sa analýza demografických informácií môže využiť pri tvorbe reklamných kampaní a iných marketingových iniciatív, ktoré sa špecificky zameriavajú na konkrétne demografické skupiny študentov.
Charakteristika výskumného problému
Základnou výskumnou otázkou kvantitatívneho marketingového výskumu je, čo viedlo študentov denného štúdia k výberu študijného odboru obchodný manažment a marketing na UNIPO FMEO. Zameriava sa najmä na nasledujúce úvahy a zdôvodnenia, ktoré viedli k rozhodnutiu vybrať si túto školu a odbor namiesto alternatívnych.
Kľúčové slová:
marketingový výskum
primárny výskum
kvantitatívny výskum
Obsah:
- 1. Vstup - účel výskumu
2. Metodológia
Charakteristika výskumu
Materiál
Popis analytického spracovania
3. Výsledky
4. Diskusia a implikácie
5. Záver a limitácie
Bibliografické odkazy
Prílohy