Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 118
projektov

Primárny kvantitatívny marketingový výskum s cieľom kvantifikovať dôvody výberu štúdia na unipo fmeo dennými študentami odboru obchodný manažment a marketing

«»
Prípona
.docx
Typ
semestrálna práca
Stiahnuté
0 x
Veľkosť
1,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
48528
Posledná úprava
27.08.2024
Zobrazené
88 x
Autor:
livia.ladicova
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:

MANAŽÉRSKE ZHRNUTIE

Charakteristika relevantných aspektov výskumu

Primárny kvantitatívny marketingový výskum o kvantifkovaní dôvodov výberu štúdia na UNIPO FMEO medzi dennými študentmi odboru obchodného manažmentu a marketingu bol uskutočnený s cieľom zistiť, aké faktory ovplyvňujú výber tejto fakulty a akým spôsobom sa študenti dozvedeli o UNIPO FMEO. Výskum sa uskutočňoval dotazníkom, ktorý bol realizovaný prostredníctvom online formulára.

Jedným z hlavných aspektov výskumu bolo zistiť primárny dôvod, prečo si študenti vybrali odbor obchodného manažmentu a marketingu na UNIPO FMEO. Z výsledkov výskumu vyplýva, že hlavný dôvod bol záujem študentov o tento odbor. Tento výsledok je v súlade s očakávaniami, keďže obchodný manažment a marketing je oblasťou, ktorá sa v poslednej dobe stala populárnou a atraktívnou pre mnohých študentov.
Zistenie, čo spôsobilo, že UNIPO FMEO bola uprednostňovaná pred inými vysokými školami, bolo ďalšou kľúčovou otázkou. Podľa výsledkov štúdie si študenti najčastejšie vyberali UNIPO FMEO kvôli kvalite výučby, ale takisto ich výber ovplyvnilo aj renomé a špecializácia fakulty.

Zisťovanie, ako sa študenti dozvedeli o UNIPO FMEO pred výberom školy, bolo takisto kľúčovou súčasťou výskumu. Z výsledkov štúdie vyplýva, že najobľúbenejším zdrojom informácií bol internet, sociálne siete, po ktorom nasledovali odporúčania od známych a rodiny. Tieto zistenia naznačujú, že vedomosti študentov súvisiace s výberom pochádzajú z rôznych zdrojov.

Celkovo som poskytla užitočné informácie o faktoroch, ktoré ovplyvňujú rozhodovanie študentov denného štúdia o výbere študijného odboru obchodný manažment a marketing na UNIPO FMEO. Tieto údaje môžu byť užitočné pri zlepšovaní marketingového úsilia fakulty a pomôcť zvýšiť počet prihlášok nových študentov. Okrem toho sa analýza demografických informácií môže využiť pri tvorbe reklamných kampaní a iných marketingových iniciatív, ktoré sa špecificky zameriavajú na konkrétne demografické skupiny študentov.


Charakteristika výskumného problému

Základnou výskumnou otázkou kvantitatívneho marketingového výskumu je, čo viedlo študentov denného štúdia k výberu študijného odboru obchodný manažment a marketing na UNIPO FMEO. Zameriava sa najmä na nasledujúce úvahy a zdôvodnenia, ktoré viedli k rozhodnutiu vybrať si túto školu a odbor namiesto alternatívnych.

Kľúčové slová:

marketingový výskum

primárny výskum

kvantitatívny výskum



Obsah:
  • 1. Vstup - účel výskumu
    2. Metodológia
    Charakteristika výskumu
    Materiál
    Popis analytického spracovania
    3. Výsledky
    4. Diskusia a implikácie
    5. Záver a limitácie
    Bibliografické odkazy
    Prílohy
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko