Prípadová štúdia podniku Kovko
Prípona
.doc |
Typ
semestrálna práca |
Stiahnuté
41 x |
Veľkosť
0,2 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
5901 |
Posledná úprava
06.12.2017 |
Zobrazené
2 664 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
V rámci obmedzených možností mesta Stará Ľubovňa bol pre túto prípadovú štúdiu vybraný tento podnik KOVKO, s. r. o., na ktorom som uskutočnila ďalej uvedené analýzy. Aj napriek tomu, že v meste, či okrese sa nachádza mnoho firiem pôsobiacich aj na zahraničných trhoch, nie sú ochotné poskytovať potrebné informácie k vypracovaniu takejto semestrálnej práce, už len kvôli bezpečnosti informácií o podnikoch, ktorých nevhodné šírenie by mohlo uškodiť.
Táto práca môže byť prínosom pre podnik, pedagógov, študentov ako aj pre širokú verejnosť. Verím, že sa nielen tento veľmi dôležitý cieľ práce naplní v čo najväčšom rozsahu.
Kľúčové slová:
poslanie
ciele
stratégia
analýza
vonkajšie prostredie firmy
swot analýza
korporatívna stratégia firmy
Obsah:
- ÚVOD 2
1 História vývoja a rastu firmy 2
2 Identifikácia jej poslania a cieľov 2
2.1 Poslanie 2
2.2 Ciele 2
3 Charakteristika vonkajšieho prostredia firmy 3
3.1 Analýza makroprostredia 3
3.1.1 Analýza vonkajšieho prostredia - politické prostredie 3
3.1.2 Analýza vonkajšieho prostredia - ekonomické prostredie 3
3.1.3 Analýza vonkajšieho prostredia - ekologické prostredie 3
3.1.4 Analýza vonkajšieho prostredia - sociálno-kultúrne prostredie 3
3.1.5 Analýza vonkajšieho prostredia - technologické prostredie 3
3.2 Analýza odvetvového prostredia (mikroprostredie externé) 3
4 Analýza SWOT 4
5 Charakteristika korporatívnej stratégie firmy 5
5.1 Korporatívna stratégia podniku KOVKO 5
6 Analýza konkurenčných stratégii používaných na úrovni SPJ 5
6.1 Porterov model 5 konkurenčných síl - Porterov diamant 6
6.2 Tri Porterove generické stratégie 6
7 Analýza štruktúry systému riadenia kontroly a jej súladu so stratégiou firmy 7
ZÁVER 7
ZOZNAM POUŽITEJ LITERATÚRY 8
Zdroje:
- DUDINSKÁ, E.: Globálny marketing. Bratislava: Ekonóm, 2001. ISBN 80-225-1337-7.
- KITA, J. a kol.: Marketing. 3 prepracované a doplnené vydanie, Bratislava: Edícia Ekonómia, 2005. 414s. ISBN 80-8078-049-8.
- KOTLER P., ARMSTRONG G.: Marketing. 3. vydanie, Praha: Grada Publishing, 2004. 856s. ISBN 80-247-0513-3.
- KRETTER, A. a kol.: Marketing. 1. vydanie, Nitra: Vydavateľské a edičné stredisko SPU, 1997. 113s.
- SLÁVIK, Š.: Strategický manažment. Bratislava: Ekonóm, 1997. ISBN 80-225-0816-0.
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.