Prípadová štúdia - Tvorba konkurenčnej stratégie SBU
Popis:
Najvhodnejšou stratégiou pre penzión AGITRANS je stratégia diferenciácie. Je Veľmi dôležité vytvoriť pre spoločnosť niečo odlišné v prostredí s tak vysokým výskytom konkurencie. Keďže zákazníci tejto spoločnosti sú rôznych vekových kategórií je veľmi dôležité aby penzión AGITRANS bol schopný uspokojiť nielen potreby klientov v produktívnom alebo poproduktívnom veku ale aj detských klientov. Penzión chce svoj klientelu udržať svojím čistým a vždy upraveným prostredím, kvalitnými službami rôzneho druhu ale aj kvalifikovaným personálom, ktorí je neodmysliteľnou súčasťou spoločnosti. Cieľom stratégie diferenciácie je prispôsobenie služieb potrebám zákazníka a preto sa spoločnosť rozhodla že pri rozhodovaní o rozširovaní služieb bude brať do úvahy potreby zákazníka.
Kľúčové slová:
SBU
stratégia
Obsah:
- 1. Stručná charakteristika firmy a SBU 2
1.1. Základné údaje o spoločnosti 2
1.2. Legislatívna forma 2
2. Východisková situácia 3
3. Predpokladaná situácia v budúcnosti 3
3.1. SBU 3
4. Analýza externého prostredia 4
4.1. Konkurencia 4
4.2. Dodávatelia 5
4.3. Zákazníci 6
4.4. Substitúty 6
5. Analýza interného prostredia 7
5.1. Organizačná štruktúra 7
5.2. Ekonomická situácia 7
5.3. Zamestnanci 7
5.4. Technológia 7
6. Konkurenčná stratégia SBU, postavenie SBU v odvetví 8
6.1. Analýza SWOT 8
7. Návrh konkurenčnej stratégie pre SBU, jej dôsledky a riziká 10
Použitá literatúra: 11
Zdroje:
- Papula, J. : Strategický manažment, Teoretické východiská alebo Jadro vedomostí, Bratislava 2009 Kartprint
- Papula, J. : Vývoj teórie strategického manažmentu pod vplyvom meniaceho sa prostredia 1. vyd. Bratislava 2004 Kartprint
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.