Prípadová štúdia - Výber vhodného zahraničného trhu pre ďalší rozvoj spoločnosti Hotel Turiec
Popis:
Základným cieľom v tejto prípadovej štúdii je vybrať najatraktívnejší zahraničný trh pre ďalší rozvoj spoločnosti a konkurenčnú výhodu, na základe činiteľov, ktoré sú pre spoločnosť relevantné. Pokúsim sa vytvoriť základné otázky pre vytvorenie riešení danej problematiky. Otázky budem zostavovať tak aby som mohol na ne čo najefektívnejšie odpovedať.
Kľúčové slová:
medzinárodný marketing
inflácia
HDP
PESTLE
Organizačná štruktúra
Kritéria
Bodovacia metóda
Obsah:
- 1 Úvod ................................................................................................................................... 1
2 Predstavenie spoločnosti ..................................................................................................... 2
2.1 Stručná charakteristika firmy ....................................................................................... 2
2.2 Základné údaje spoločnosti ......................................................................................... 2
2.3 Legislatívna forma ....................................................................................................... 2
2.3.1 Štatutárny orgán - Predstavenstvo spoločnosti ..................................................... 3
2.3.2 Dozorná rada ........................................................................................................ 3
2.4 Sluţby .......................................................................................................................... 3
2.5 Organizačná štruktúra .................................................................................................. 5
2.6 Vízia ............................................................................................................................. 5
3 Základne otázky a riešenia .................................................................................................. 6
3.1.1 Na základe ktorých kritérií sa mám rozhodnúť pre výber cieľového zahraničného trhu? ............................................................................................... 6
3.1.2 Ktorý zahraničný trh by som odporučil spoločnosti Hotel Turiec na základe vyuţitia bodovacej metódy a prečo? .................................................................. 10
3.1.3 Mám vykonať portfóliovú analýzu - analýzu trhovej pozície na zvolenom trhu? .................................................................................................................... 12
4 Záver ................................................................................................................................ 13
Zdroje:
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.