- Fakulta - Inštitút misijnej a charitatívnej práce a tropického zdravotníctva sv. Jána Pavla II, Bratislava 95
- Fakulta zdravotníctva a sociálnej práce sv. Ladislava, Nové Zámky 605
- Inštitút bl. Ladislava Strattmanna Batthyányho, Dunajská Streda 0
- Inštitút bl. Metoda Dominika Trčku, Michalovce 16
- Inštitút bl. Sáry Salkaházyiovej, Rožňava 0
- Inštitút bl. Z. J. Mallu, Košice 0
- Inštitút sociálnej práce a ošetrovateľstva MUDr. Pavla Blahu, Skalica 0
- Inštitút sociálnych vied a zdravotníctva bl. P. P. Gojdiča a bl. V. Hopku, Prešov 79
- Inštitút sv. Cyrila a Metoda, Partizánske 0
- Ústav bl. Anny Kolesárovej, Rimavská Sobota 0
- Ústav bl. Tomislava Kolakoviča, Trstená 0
- Ústav Božieho milosrdenstva, Žilina 40
- Ústav sociálnej práce sv. Pátra Pia, Piešťany 0
- Ústav sv. Sáry de Marseille, Banská Bystrica 0
Prívlastky slobody
Prípona
.doc |
Typ
semestrálna práca |
Stiahnuté
1 x |
Veľkosť
0,2 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
11426 |
Posledná úprava
29.11.2018 |
Zobrazené
521 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
Diskusia o formálnej podobe tohtoročnej ročníkovej práce na našej škole dokázala vo mne otvoriť niekoľko otázok, na ktoré nie je ľahké nájsť odpovede. V tejto práci sa pokúsim zamyslieť nad niektorými z nich formou úvahy a porovnania s poznatkami súčasnej psychológie, ktoré sú v dosahu mojich vedomostí.
Kľúčové slová:
reaktancia
sloboda
zodpovednosť
hodnoty
škola
kríza
odpovede
externý posudok
Obsah:
- Úvod -2-
Ako som vnímal diskusiu o podobe ročníkovej práce -2-
Koncept reaktancie -3-
Sloboda -4-
Zodpovednosť -6-
Zodpovednosť záverom -9-
Hodnoty -9-
Škola, motivácia a tvorivosť -11-
Kríza, úsilie, námaha a rast -12-
Popretie významu úsilia: „Úsilie je iba pre nekompetentných“ -13-
Empatia a emočný chameleón -13-
Ročníková práca v zime -15-
Odpovede -16-
Externý posudok ako súčasť práce -16-
Literatúra -18-
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.