Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 091   projektov
0 nových

Produkt a kvalita

«»
Prípona
.doc
Typ
semestrálna práca
Stiahnuté
16 x
Veľkosť
0,4 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
18852
Posledná úprava
22.01.2009
Zobrazené
1 640 x
Autor:
jojinka
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Trhový podiel ako faktor kvality ovplyvňuje viacero faktorov (v závislosti od druhu a charakteru produktu). Medzi rozhodujúce faktory patrí napr. zastúpenie značky vo viacerých kategóriách (skupinách) produktu. Napr. pri cukríkoch je dôležité pokrytie územia produktom, no reakcie okolia na tento produkt nemajú podstatný význam. Výnimkou môže byť situácia vo fáze rastu životného cyklu takéhoto produktu. Rovnako exkluzivita výrazne neovplyvňuje vnímanie kvality tohto produktu.
Zákazník niekedy ťažšie posúdi technickú kvalitu produktu, preto túto posudzuje podľa rozšírenia danej značky. Rozšírenie je priamym odrazom podielu na trhu, a preto signál o tomto je dôležitý pre vnímanie kvality produktu.

Kľúčové slová:

Systém kritických bodov – HACCP

Olomoucké tvarôžky

Systém kvality vo výrobe potravín

Teória kvality

Výskum trhu a jeho vyhodnotenie


O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko