Produktová inovácia
«»
Popis:
Rozpracovaná inovácia produktu a jej analýza. Na základe SWOT analýzy vyplýva, že podnik je silný a nachádza sa vo fáze kedy je potrebné blokovať ohrozenia z prostredia. Práve inovácia obľúbeného manažérskeho kresla, bude prínosom a napomôže k eliminácii hrozieb z prostredia. F.K.S. s.r.o. očakáva od rozšírenia produktového portfólia o žiadaný model manažérskeho kresla zvýšenie tržieb a zvýšenie kreditu u stálych zákazníkov.
1. Predstavenie produktu
Moderné manažérske kreslo CALISTA (obr. 1) od firmy F.K.S. s.r.o., ktorá sa dlhodobo zaoberá výrobou a predajom kancelársky stoličiek a kresiel.
Tento typ kresiel je žiadaný u manažérov pre jeho variabilitu a komfort, ktorý poskytuje:
- vysoké sieťkované operadlo s ergonomickým tvarovaným v 4 farebných prevedeniach viď. obr. 2
- sedák kresla tvarovaný v čiernej ekokoži
- opierka hlavy v v čiernej ekokoži
- nastaviteľná bedrová opierka stoličky hĺbkovo a výškovo
...
Kľúčové slová:
inovácia produktu
SWOT analýza
inovačný proces
inovácie
Obsah:
- 1. Predstavenie produktu 3
2. Úrovne produktu 4
3. Inovačný proces 4
3.1 Inovácie 4
4. SWOT analýza 5
5. Záver 6
6. Použitá literatúra 7
Zdroje:
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.