Popis:
Témou mojej seminárnej práce je reklamná agentúra MARK BBDO, ktorá má hlavné sídlo v USA a množstvo pobočiek po celom svete. Agentúra pôsobí na trhu reklamy už niekoľko rokov, kde zastáva svoje pevné postavenie, čoho jasným dôkazom je aj to, že každoročne získava množstvo ocenení.
Cieľom práce bolo predstaviť profil firmy, respektíve jednej z jej pobočiek, ku ktorej bola jednoduchšia informačná dostupnosť. Ďalej som sa snažila objasniť, aké služby firma ponúka a ako posledný bod som rozpracovala to, ako firma aktivizuje svojich zamestnancov a akými metódami to uskutočňuje. Posledné dva body som aplikovala na BBDO ako celok, teda nie na samostatnú pobočku.
Ako hlavné informačné zdroje som využila najmä internetové zdroje, časopis TREND a tiež knižnú literatúru, ktorú som ale využila len ako doplnok ku korektnejšiemu napísanu práce.
Kľúčové slová:
profil službovej firmy
službová firma
reklamná agentúra
marketing
trhové služby
kreatívne tímy
zamestnanci
Obsah:
- Úvod -2-
1. Profil reklamnej agentúry MARK BBDO -3-
1.1 Ako agentúra BBDO vznikla? -3-
2. Priority a prístup k práci v BBDO -7-
3. Služby, ktoré BBDO ponáka -8-
4. Manažérske postupy aktivizácie ľudí -9-
4.1 Výber najlepšieho programu -9-
4.1.1 Program pre zamestnancov BBDO -10-
4.1.2 Program pre kreatívne tímy -10-
4.1.3 Program pre dlhodobých pracovníkov v BBDO, ktorí tvoria management -10-
Záver -11-
Použitá literatúra -12-
Zdroje:
- HESKETT, J.L., Služby cesta k úspěchu. Victoria publishing, Praha. 271s. ISBN 80-85605-36-8