Projekt a maketa periodika: Časopis MEDIUM
Popis:
1. Zadefinovanie filozofie a zdôvodnenie názvu periodika
2. Zadefinovanie podnikateľských cieľov, zostavenie podnikateľského plánu a marketingového mixu
3. Maketa periodika
4. Organizačná štruktúra časopisu MEDIUM
Kľúčové slová:
periodikum
tlač
marketing
maketa
Zdroje:
- 1. PRAVDOVÁ, Hana. Systém a organizácia práce v tlačovom médiu. Trnava: Univerzita sv. Cyrila a Metoda v Trnave, 2004, ISBN 80-89034-74-8
- 2. TUŠER, Andrej.: Ako sa robia noviny. Bratislava: SOFA, 2003, ISBN 80-89033-26-1
- 3. WLODARCZYK, Jacek. Marketing vo vydavateľstve – Fantázia alebo skutočnosť?. Bratislava: SOFA, 2002, ISBN 80-223-1108-1
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.