Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 117
projektov

Projektová marketingová štúdia

«»
Prípona
.doc
Typ
semestrálna práca
Stiahnuté
24 x
Veľkosť
0,3 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
9887
Posledná úprava
10.10.2018
Zobrazené
1 977 x
Autor:
holty27
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Profil firmy

Firma okrem mlieka vyrába aj celý rad iných mliekárenských výrobkov :syry, korbáčiky, nátierky, jogurty, smotany atď. Firma svoju činnosť orientuje na región Kysuce. Hoci trh s mliečnymi výrobkami je v tomto regióne pomerne vyvážený, firma zaujala a získala významnú pozíciu vďaka cenovej dostupnosti a kvalite poskytovaných produktov.

Poslanie firmy
Poslaním firmy je poskytovať svojim zákazníkom kvalitné produkty, vytvárať svojim zamestnancom uspokojujúce pracovné podmienky pri dlhodobom dosahovaní optimálneho zisku.

Stratégia firmy:
Stratégiou firmy je zdokonaľovanie technológií použitých pri výrobe jej produktov, vzdelávanie zamestnancov pre zabezpečenie kvalitných postupov výroby formou školení. Aktívna reklamná politika zameraná na získanie nových zákazníkov.

Kľúčové slová:

Marketing

marketingová analýza

rentabilita

BCG matica

konkurencia

SWOT analýza

produkt

segmentácia

trh

stratégia a ciel firmy



Obsah:
  • Základné údaje o firme:
    Profil firmy
    Segmentácia spotrebiteľských trhov
    Výber porovnávaných počítačov
    Model ideálneho produktu (MIP)
    Model očakávanej hodnoty (MOH)
    Model GE
    BCG matica
    Analýza štruktúry sortimentu pre rok 2003 z hľadiska koncentrácie obratu (podľa podielu na tržbách)
    Kritický bod rentability
    Systém distribúcie
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko