Projektová marketingová štúdia
Popis:
Profil firmy
Firma okrem mlieka vyrába aj celý rad iných mliekárenských výrobkov :syry, korbáčiky, nátierky, jogurty, smotany atď. Firma svoju činnosť orientuje na región Kysuce. Hoci trh s mliečnymi výrobkami je v tomto regióne pomerne vyvážený, firma zaujala a získala významnú pozíciu vďaka cenovej dostupnosti a kvalite poskytovaných produktov.
Poslanie firmy
Poslaním firmy je poskytovať svojim zákazníkom kvalitné produkty, vytvárať svojim zamestnancom uspokojujúce pracovné podmienky pri dlhodobom dosahovaní optimálneho zisku.
Stratégia firmy:
Stratégiou firmy je zdokonaľovanie technológií použitých pri výrobe jej produktov, vzdelávanie zamestnancov pre zabezpečenie kvalitných postupov výroby formou školení. Aktívna reklamná politika zameraná na získanie nových zákazníkov.
Kľúčové slová:
Marketing
marketingová analýza
rentabilita
BCG matica
konkurencia
SWOT analýza
produkt
segmentácia
trh
stratégia a ciel firmy
Obsah:
- Základné údaje o firme:
Profil firmy
Segmentácia spotrebiteľských trhov
Výber porovnávaných počítačov
Model ideálneho produktu (MIP)
Model očakávanej hodnoty (MOH)
Model GE
BCG matica
Analýza štruktúry sortimentu pre rok 2003 z hľadiska koncentrácie obratu (podľa podielu na tržbách)
Kritický bod rentability
Systém distribúcie
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.