Popis:
Firma RUTEX bola založená v roku 1991 v Drietome ako krajčírska dielňa športového oblečenia. Rozsiahla produkcia, vlastná výroba pletenín spolu s dlhoročnými skúsenosťami v oblasti textilu, boli základnými piliermi v rozvoji a v boji s konkurenciou na textilnom trhu. Dnes je RUTEX vysoko stabilná textilná firma s výrobou voľno časovej módy, výrobkov pre fitness a tiež termobielizne, ktorá je zastúpená pod značkou Termovel na slovenskom, českom a zahraničnom trhu. Medzi ich úspechy môžeme zaradiť nielen maloobchodnú sieť predajní, v ktorých majú zastúpenie, ale aj obliekanie profesionálov ako sú športovci, záchranári, horolezci, polícia a armáda SR a ČR.Dlhodobou stratégiou firmy je udržanie si stabilnej pozície na trhu, tak ako tomu bolo doteraz, so zreteľom na stále sa vyvíjajúci trh a inovácie výroby zo strany konkurencie. Vzhľadom na dlhoročné pôsobenie firmy na domácom, ale aj zahraničnom trhu ostáva prioritou konečný spotrebiteľ a dobré meno firmy. Technológia využívaná firmou RUTEX je jedinečná na Slovenskom trhu s tendenciu stáleho zdokonaľovania. Hlavnou výhodou oproti konkurencii na trhu je neustála pohotovosť a pripravenosť poskytnúť, čo najplnohodnotnejšie služby.
Kľúčové slová:
marketingová stratégia
BCG matica
GE model
výsledok hospodárenia
cenová elasticita
príťažlivé segmenty
konkurencia
podiel nákladov
Marketingová štúdia
marketing
Zdroje: