Popis:
"Marketingový výskum je systematicky realizovaný zber, úprava, spracovanie, analýza, interpretácia a prezentácia informácii, ktoré slúžia k identifikácii a riešení rôznych marketingových situácií v organizácii".
P. Kotler
Výskum trhu je jednou zo základných súčastí marketingového riadenia podniku. Praktické marketingové úlohy musí riešiť každý podnik, ktorý sa akýmkoľvek spôsobom pokúša svoje výrobky predať. Výskum trhu je prakticky vždy spojený priamo, či nepriamo so spoznávaním potrieb, požiadaviek, či iných prejavov chovania sa zákazníka alebo kupujúceho. Je to činnosť, ktorá spája zákazníka s výrobcom prostredníctvom informácií, ktoré sa používajú k identifikácií marketingových príležitostí a problémov.
Cieľom tejto prípadovej štúdie je na základe použitých analýz zistiť postavenie podniku, autobazáru AUTOALLES na trhu s jazdenými autami.
Kľúčové slová:
výskum
analýza
marketing
semestrálna práca
práca
seminárka
semestrálka
seminárna práca
analýza
výskum
trh
charakteristika
ukazovatele
ukazovateľ
demografia
legislatíva
segmentácia
Obsah:
- Obsah
Úvod 3
1. Charakteristika firmy autoalles, s.r.o. 4
2. Súčasná situácia v odvetví a na trhu 12
3. Výpočet cenovej pružnosti dopytu 3 vybraných produktov 17
4. Analýza trhových segmetov 19
5. Analýza marketingového prostredia, swot analýza 21
6. Nákupný rozhodovací proces 31
7. Marketingový informačný systém 33
7. 1 Dotazník 38
8. Analýza produktového portfólia firmy 40
8. 1 Matica bcg 40
8. 2 Model ge 43
9. Výrobková a cenová politika 49
10. Distribučná a komunikačná politika 52
11. Záverečná hodnotiaca správa 55