Reklama a propagácia
Popis:
Reklama, ale aj celá oblasť marketingovej komunikácie sa stala aj na Slovensku po roku 1989 súčasťou trhovej ekonomiky. Pri pohľade na uplynulé roky je zrejmé, že sa reklama zmenila vo svojej kvalite i kvantite. Dokumentuje to nárast financií, ktoré investujú zadávatelia do tejto oblasti, zvyšovanie kreatívnej úrovne, vzrastajúci počet reklamných agentúr, či množstvo reklamných výpovedí, ktoré nás oslovujú na každom kroku.
V mojej práci som sa snažila priblížiť základné teoretické postuláty reklamy, najmä však historický prehľad reklamy, jej vývoj vo svete a tiež na Slovensku.
Kľúčové slová:
Reklama
Public Relations
funkcie reklamy
Legendy americkej reklamy
Zdroje:
- Doc. PhDr. HORŇÁK, Pavel, CSc. 2003. Nová ABECEDA REKLAMY. Vydal: Central European Advertising. 295 s. ISBN 80-967950-5-8
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.