Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 091   projektov
0 nových

Reklama (čo je reklama, ciele, tvorba, ako robiť dobrú reklamu)

«»
Prípona
.doc
Typ
semestrálna práca
Stiahnuté
3 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
40982
Posledná úprava
02.12.2012
Zobrazené
801 x
Autor:
nikoleta.csapai
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Niekto raz povedal: „Dnes sa vraj už nepredáva, ale súťaží o zákazníka, pričom súťaž vyhráva ten, kto má najlepšiu reklamu.“

Stále platí to, že o reklame boli napísané mnohé publikácie. Avšak platí, že čím je lepšia reklama tým je vyššia predajnosť na trhu a tým je zákazník viac spokojný. Je to 80 – 90% úspechu. Ani dnes nieje zbytočné, zamyslieť sa nad tým, čo vlastne reklama je, k čomu slúži a k čomu by slúžiť mala. Veľa poznatkov zostáva, ale pretože sa svet mení, mení sa aj reklama.

Reklama nás sprevádza po celý život a ovplyvňuje naše myslenie. Aj ľudia, ktorí sa jej bránia, si podvedome kúpia niečo, čo si všimnú na plagátoch, v televízií alebo na bilbordoch. Stretávame sa s ňou stále pri každodenných činnostiach ako sú napríklad nákupy, šoférovanie autá, v masmédiách dokonca aj pri prechádzkach. Často sa stane, že nás prinúti kúpiť i nepotrebnú vec. Preto väčšinou reklamu zhotovujú špecialisti na reklamy, psychológovia a sociológovia.

Pred reklamou sa nemožno úplne ubrániť bez toho, aby sme žili v civilizovanom svete. Nemôžme sa brániť, práve naopak, musíme sa naučiť žiť po jej boku ako žili po stáročia aj naši predkovia.

Kľúčové slová:

reklama

tvorba reklamy

desatoro reklamy



Obsah:
  • Úvod 2
    1 Čo je to reklama 3
    2 Reklama je stará ako ľudstvo 4 - 5
    3 Desatoro reklamy 6 – 9
    4 Ciele reklamy 10
    5 Tvorba reklamy 11 - 12
    6 Pre a proti reklame 13 – 15
    7 Ako robiť dobrú reklamu 16 – 17
    Záver 18
    Zoznam použitej literatúry 19
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko