Reklama hotela
«»
Popis:
Cestovný ruch sa v dvadsiatom storočí stal významným spoločenským a ekonomickým
fenoménom. V roku 2003 dosiahli devízové príjmy z aktívneho cestovného ruchu 7 231, 0 mil.
Sk, čo je o 1 500, 0 mil. Sk viac ako v roku 2002. Podiel aktívneho zahraničného cestovného
ruchu na HDP tvoril v roku 2003 2,7 %. Počet ubytovaných turistov dosiahol v roku 2003 počet
690 685 z toho 275 874 tvorili zahraniční návštevníci. Zo štatistiky cestovného ruchu vyplýva,
že počet prenocovaní turistov dosiahol v roku 2003 celkom 2 612 929 prenocovaní.
Domáci cestovný ruch je významnou súčasťou spotreby obyvateľstva, ako aj formou jeho
regenerácie a upevňovania zdravia. Súčasne rozširuje aj všeobecnú vzdelanosť, výmenu
skúseností a rozhľadenosť, umožňuje sociálne kontakty a má vplyv na úroveň spokojnosti
občanov
Kľúčové slová:
reklama hotela
stratégia
načasovanie reklamy
internet
branding
mediálne plánovanie
singmarking
podpora predaja
osobný predaj
cestovný ruch
Obsah:
- Úvod
Reklama
Branding
Mediálne plánovanie
Internet
Záver
Použitá literatúra
Zdroje:
- GÚČIK, M. 2000. Základy cestovného ruchu. Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2000
- Cestovný ruch - Trendy a perspektivy , publikácia
- ORIEŠKA, J.: Služby cestovného ruchu, EF UMB, Banská Bystrica 1998
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.