Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 119
projektov

Reklama hotela

«»
Prípona
.pdf
Typ
semestrálna práca
Stiahnuté
8 x
Veľkosť
0,2 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
11864
Posledná úprava
21.06.2019
Zobrazené
6 470 x
Autor:
ljubka
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Cestovný ruch sa v dvadsiatom storočí stal významným spoločenským a ekonomickým fenoménom. V roku 2003 dosiahli devízové príjmy z aktívneho cestovného ruchu 7 231, 0 mil. Sk, čo je o 1 500, 0 mil. Sk viac ako v roku 2002. Podiel aktívneho zahraničného cestovného ruchu na HDP tvoril v roku 2003 2,7 %. Počet ubytovaných turistov dosiahol v roku 2003 počet 690 685 z toho 275 874 tvorili zahraniční návštevníci. Zo štatistiky cestovného ruchu vyplýva, že počet prenocovaní turistov dosiahol v roku 2003 celkom 2 612 929 prenocovaní. Domáci cestovný ruch je významnou súčasťou spotreby obyvateľstva, ako aj formou jeho regenerácie a upevňovania zdravia. Súčasne rozširuje aj všeobecnú vzdelanosť, výmenu skúseností a rozhľadenosť, umožňuje sociálne kontakty a má vplyv na úroveň spokojnosti občanov

Kľúčové slová:

reklama hotela

stratégia

načasovanie reklamy

internet

branding

mediálne plánovanie

singmarking

podpora predaja

osobný predaj

cestovný ruch



Obsah:
  • Úvod
    Reklama
    Branding
    Mediálne plánovanie
    Internet
    Záver
    Použitá literatúra

Zdroje:
  • GÚČIK, M. 2000. Základy cestovného ruchu. Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2000
  • Cestovný ruch - Trendy a perspektivy , publikácia
  • ORIEŠKA, J.: Služby cestovného ruchu, EF UMB, Banská Bystrica 1998
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko