Reklama produktu + myšlienková mapa
Popis:
Semestrálna práca je zameraná na jeden z nástrojov marketingovej komunikácie a tým je reklama. V práci boli objasnené zložky, typy reklamy ako aj samotný význam reklamy a produktu. Práca je rozdelená na dve časti. V prvej časti sa práca zaoberá vysvetlením pojmu marketingového mixu. V druhej časti práce sa venuje objasneniu reklamy produktu, v tejto časti sú rozpísané typy reklamy, zložky reklamy, ktorá reklama je tá ,,správna“ v tejto časti je vysvetlené ako vplýva reklama na spotrebiteľov.
Kľúčové slová:
marketingový mix
reklama
produkt
koncepcia marketingového mixu
typy reklamy
Obsah:
- ZOZNAM PRÍLOH 5
ZOZNAM ILUSTRÁCIÍ A TABULIEK 6
ÚVOD 7
1 MARKETINGOVÝ MIX 8
1.1 Koncepcia marketingového mixu 9
1.2 Produkt 9
2 REKLAMA PRODUKTU 9
2.1 Typy reklamy 11
2.2 Zložky reklamy 12
2.3 Ktorá reklama je tá ,,správna“ 13
ZÁVER 15
ZOZNAM BIBLIOGRAFICKÝCH ODKAZOV 16
Zdroje:
- AYCOCK, J. Spyware and Adware. In SpringerLink [online databáza].
- ERNEST, E., W., HOSNEDL, S. Introduction to Design Engineering. In CRCnetBASE [online databáza].
- CHRISTA, H. Marketing-Mix. In SpringerLink [online databáza].
- JEFKINS, F. A Broader Look at the Marketing Mix. In SpringerLink [online databáza].
- KOTLER, P. Marketing podle Kotlera: Jak vytvářet a ovládnout nové trhy. Praha: Management Press, 2000. 112 s. ISBN 80-7261-010-4
- KUSÁ, A. Optimalizácia nástrojov marketingového mixu v aplikácií na konkrétny podnik. In ProQuest Central [online databáza].
- PETROVÁ, I. Postoj k reklame jako její sociální efekt11/Attitude to advertising as its social effecta. In ProQuest Central [online databáza].
- QUANYI, Z. The Prospects of modern digital electronic media advertising. In IEEE/IET Electronic Library [online databáza].
- RAJT, Š. Marketing. Bratislava: SPRINT, 2000. 53 s. ISBN 80-8848-62-8
- VYSEKALOVÁ, J., MIKEŠ, J. Reklama. In Google books [online databáza].
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.