Riadenie reklamy - etika v reklame Orange Slovensko, a.s.
Prípona
.doc |
Typ
semestrálna práca |
Stiahnuté
9 x |
Veľkosť
0,3 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
12167 |
Posledná úprava
28.09.2019 |
Zobrazené
2 146 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
„Viem, že polovica nákladov na reklamu je zbytočná, ale neviem, ktorá polovica to je.“
Tieto slová vyriekol na začiatku 20. storočia známy americký podnikateľ John Wanamaker. Odvtedy došlo k veľkému boomu reklamy a ďalších nástrojov marketingového komunikačného mixu, čo zároveň viedlo k postupnému zdokonaľovaniu metód hodnotenia účinnosti a efektívnosti reklamných kampaní a v konečnom dôsledku aj ich plánovania a realizácie.
V súčasnosti je reklama fenoménom. Máme pocit, že je všade vôkol nás. V električkách, autobusoch, v televízii, rádiu, na billboardoch či dokonca aj v novinách a časopisoch. Obklopuje nás zo všetkých strán.
Kľúčové slová:
reklama
reklamný program
obchodná propagácia
etický kódex
zákazník
John Wanamaker
komunikačný mix
billboard
noviny
náklady
Obsah:
- Úvod
1 Teoretické východiská reklamy
1.1 Reklama a jej formy
1.2 Ciele reklamy
2 Reklamný program podniku
2.1 Charakteristika spoločnosti Orange Slovensko
2.2 Reklamný program
2.3 Logo spoločnosti Orange Slovensko
3 Obchodná propagácia a Public relations
4 Hodnotenie účinnosti a efektívnosti propagácie
4.1 TV reklama spoločnosti Orange Slovensko
4.2 Reklamné správy
4.3 Hodnotenie účinnosti reklamnej propagácie Orange Slovensko na zákazníka
4.3.1 Zhodnotenie účinnosti reklamy prostredníctvom dotazníka
5 Etika v reklame a jej princípy
5.1 Základné princípy reklamnej etiky z pohľadu etického kódexu
5.2 Porušenie etického kódexu spoločnosti Orange Slovensko
5.2.1 Akciový telefón s fotoaparátom NOKIA 6070
5.2.2 Program Prima Variant Mesiac (PVM)
5.2.3 Služba Orange Internet expres Záver
Zoznam obrázkov a tabuliek
Zoznam grafov
Zoznam príloh
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.