Riadenie tímov a projektov zlepšovania kvality
Popis:
Trendy v oblasti manažmentu sa postupne odkláňajú od klasických foriem riadenia. Organizačná štruktúra firiem sa zjednodušuje, znižuje sa počet hierarchických úrovní, zaniká vnútorná štruktúra oddelení a dochádza k orientácii na skupinovú alebo tímovú prácu. Výsledkom je väčšia flexibilita, vyššie inovačné tempo, lepšia konkurenčná pozícia firmy.
Riadenie tímu spadá do manažmentu ľudských zdrojov. Keďže na projekt je pridelený určitý počet ľudí na určité obdobie, ktoré udáva plán, chceme tieto ľudské zdroje čo najefektívnejšie využiť. Na to je potrebné, aby ich činnosť niekto riadil a usmerňoval. Táto potreba usmerňovania narastá s veľkosťou projektu. Pri riadení tímu má manažér možnosť naplno využiť svoje manažérske schopnosti voči ľuďom angažovaným v projekte.
Kľúčové slová:
TQM
riadenie projektu
zlepsovanie kvality
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.