Riadenie vzťahov so zákazníkmi - CRM Customer relationship management
«»
Popis:
CRM nie sú určené len pre evidenciu klientov, zákaziek a štatistický reporting, ale hlavne umožňujú:
efektívniť celý proces komunikácie so zákazníkom,
vybavovanie požiadaviek,
automatizujú rozhodnutia a ponúkajú v rámci obchodnej filozofie firmy rôzne strategické nástroje pre lepšie pritiahnutie a udržanie si zákazníkov na základe ich detailného poznania.
Kľúčové slová:
CRM
customer relationship management
analytické nástroje
Obsah:
- CRM (Customer Relationship Management) – zdvôvodnenie témy
CRM systémy majú silné analytické nástroje, ktoré slúžia na hľadanie odpovedí napr. na otázky typu
CRM môžeme definovať ako:
Niektorý dodávatelia definujú CRM tiež ako:
Na CRM existujú dva pohľady:
Na CRM sa môžeme pozerať ako na technologický ekosystém. Potom môžeme nástroje CRM rozdeliť do troch skupín:
Analytické CRM
Moduly a funkcionalita
Ako základné moduly a ich funkcionalitu CRM systémov môžeme spomenúť:
Prínos CRM systému do firmy má dve stránky:
Firmy na našom trhu a ich CRM produkty
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.