Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 117
projektov

Rodová identita dievčat a mediálny diskurz

«»
Prípona
.doc
Typ
semestrálna práca
Stiahnuté
1 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
27458
Posledná úprava
10.11.2009
Zobrazené
1 332 x
Autor:
aisis
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Výskumné otázky, hypotézy
 Ako médiá vplývajú na myslenie príjemcov mediálnych posolstiev?
 Od čoho závisí tento vplyv?
 Aké mediálne posolstvá vysielajú dve odlišné dievčenské časopisy dnešnej mládeži?
 Aké sú charakteristické znaky daných diskurzov a z akej ideológie vychádzajú?

Popis štruktúry práce
Autorky dodržali všetky jednotlivé časti výskumu:

Úvod:
V úvode sa zamerali na všeobecné poňatie vplyvu médií na jednotlivca a spoločnosť.

Teoretická časť:
Teória bola rozdelená na dve časti V prvej polovici vysvetlili, ako sa navzájom ovplyvňujú prvky: médiá, jednotlivec, spoločnosť. V druhej polovici sa zamerali na konkrétny predmet výskumu a rozobrali problematiku súčasných dievčenských časopisov a ich vplyvu na predstavy dievčat o realite, spoločnosti, samých sebe, vplyvu na ich správanie atď.

Kľúčové slová:

rodová identita

ženy

dievčatá



Zdroje:
  • MORVAYOVÁ, D.; PLICHTOVÁ, J. 2004. Rodová identita dievčat a mediálny diskurz. In Psychológia a patopsychológia dieťaťa, roč. 39, č.1, s.12-35
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko