Samsung (medzinárodný marketing)
«»
Popis:
1. Strategický kontext firmy
Historický vývoj spoločnosti
Spoločnosť Samsung je svetovým výrobcom spotrebnej elektroniky, mobilných telefónov a digitálnych médií. Pôsobí v 57 krajinách sveta a je v celkovom hodnotení jednou z popredných firiem na svete.
Spoločnosť Samsung vznikla 1. marca 1938 v kórejskom meste Daegu. Zakladajúcim predsedom bol Byung-Chull Lee. Na začiatku sa jeho podnik zameriaval najmä na predaj a vývoz sušených rýb, zeleniny a ovocia z Kórey do Mandžuska a Pekingu. Ani nie o desať rokov už spoločnosť Samsung (čo v kórejčine doslova znamená „tri hviezdy“) mala vlastné mlyny a baliace stroje, vlastné výrobné prevádzky a predajne, ktoré sa stali základom modernej globálnej spoločnosti, ktorá stále nesie rovnaké meno. Až v roku 1969 sa začala zaoberať výrobou elektroniky a v roku 1970 vyrobila 1. čiernobiely televízor.
V 70. rokoch spoločnosť Samsung položila strategické základy pre svoj budúci rast investíciami do ťažkého, chemického a petrochemického priemyslu...
Kľúčové slová:
Samsung
televízory
kamkordéry
DVD prehrávače a rekordéry
prenosné audio prístroje
trhy
elektronika
Obsah:
- 1. Strategický kontext firmy
2. Vývoj odvetvia
3. Motívy internacionalizácie
4. Výber zahraničného trhu (segmentačné tabuľky)
5. Analýza makroprostredia
6. Analýza mikroprostredia
7. SWOT analýza zahraničného trhu
8. Forma vstupu na zahraničný trh
9. Marketingový mix
9.1. Produktová politika
9.2. Cenová politika
9.3. Distribučná politika
9.4. Komunikačná politika
10. Zdroje
Zdroje:
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.