Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 118
projektov

Segmentácia trhu (Škoda Auto) Marketing 1

«»
Prípona
.docx
Typ
semestrálna práca
Stiahnuté
15 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
44360
Posledná úprava
10.02.2014
Zobrazené
1 505 x
Autor:
Brano85
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Segmentácia trhu (Škoda Auto), Marketing

Podnik ma momentálne širokú ponuku v rôznych segmentov svojej výroby a môže nasýtiť veľký dopyt po svojich automobiloch. Automobilka Škoda sa snaží saturovať všetky segmenty zákazníkov a využíva diferencovaný marketing, ktorý mu prináša obrovsky celkový predaj. Reklamu, mu v tomto prípade prinášajú inovácie, technológie a spoľahlivý servis, ktoré podnik do automobilov vkladá. U zákazníka to zaručí pozitívny pocit bezpečnosti a komfortu pri využívaní automobilov Škoda. V tabuľke môžeme vidieť segmentáciu 6tich druhov automobilov podniku Škoda, ktoré svojou cenou, komfortom a dizajnom sa stali najpredávanejšími automobilky vo svojich triedach na Slovensku v r.2012 a 2013.

Kľúčové slová:

Segmentácia trhu

rozdelenie

segment

trh

cena

podiel

fleet



Obsah:
  • História
    Segmentácia
    Graf
    Záver

Zdroje:
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko