Segmentácia trhu, výber cieľového trhu
«»
Prípona
.doc |
Typ
semestrálna práca |
Stiahnuté
11 x |
Veľkosť
0,1 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
15467 |
Posledná úprava
25.01.2009 |
Zobrazené
960 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
Marketingová segmentácia spočíva v rozdelení celého trhu na podtrhy so špecifickými vlastnosťami. Cieľom je identifikácia skupiny zákazníkov s podobnými požiadavkami, ktorí potom môžu byť oslovení rovnakým spôsobom a môže im byť ponúknutý rovnaký výrobok alebo služba pri zachovaní efektivity práce organizácie. Zvyčajne nie je možné vytvoriť taký marketingový mix, ktorý by uspokojil všetky jednotlivé požiadavky všetkých zákazníkov. Preto marketingová segmentácia predstavuje zoskupenie takých zákazníkov, ktorí majú podobné potreby a dá sa pre nich vybrať najvhodnejšia stratégia na uspokojenie potrieb.
Kľúčové slová:
trh
segmentácia trhu
výber trhu
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.