Segmentácia trhu
«»
Popis:
Segmentácia v našej organizácii spočíva v rozdelení trhu na väčšie množstvo menších, podobných trhov. Naším cieľom je identifikovať skupiny zákazníkov s podobnými požiadavkami, ktorých potom môžeme osloviť rovnakým spôsobom a môžeme im ponúknuť rovnaký výrobok alebo službu pri zachovaní efektivity práce organizácie. Nie je možné vždy uspokojiť všetky požiadavky našich zákazníkov, preto marketingová segmentácia predstavuje zoskupenie takýchto zákazníkov.
Kľúčové slová:
segmentácia
trh
marketingová segmentácia
zákazník
Obsah:
- 1. SEGMENTÁCIA TRHU 3
1.1. Jednotlivé kroky procesu segmentácie trhu 3
1.2. Stratégia pokrytia trhu 4
2. VÝBER CIEĽOVÝCH SKUPÍN 4
3. TVORBA TRHOVEJ POZÍCIE 5
3.1. Trhová pozícia produktu „Cooloni“ 5
Použitá literatúra 7
Zdroje:
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.