Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 116
projektov

Segmentácia trhu

«»
Prípona
.doc
Typ
semestrálna práca
Stiahnuté
26 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
40744
Posledná úprava
01.11.2012
Zobrazené
1 314 x
Autor:
cecilia.blanarova
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Segmentácia v našej organizácii spočíva v rozdelení trhu na väčšie množstvo menších, podobných trhov. Naším cieľom je identifikovať skupiny zákazníkov s podobnými požiadavkami, ktorých potom môžeme osloviť rovnakým spôsobom a môžeme im ponúknuť rovnaký výrobok alebo službu pri zachovaní efektivity práce organizácie. Nie je možné vždy uspokojiť všetky požiadavky našich zákazníkov, preto marketingová segmentácia predstavuje zoskupenie takýchto zákazníkov.

Kľúčové slová:

segmentácia

trh

marketingová segmentácia

zákazník



Obsah:
  • 1. SEGMENTÁCIA TRHU 3
    1.1. Jednotlivé kroky procesu segmentácie trhu 3
    1.2. Stratégia pokrytia trhu 4
    2. VÝBER CIEĽOVÝCH SKUPÍN 4
    3. TVORBA TRHOVEJ POZÍCIE 5
    3.1. Trhová pozícia produktu „Cooloni“ 5
    Použitá literatúra 7

Zdroje:
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko