Semestrálna práca na tému Privátne bankovníctvo
Prípona
.doc |
Typ
semestrálna práca |
Stiahnuté
12 x |
Veľkosť
0,1 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
3656 |
Posledná úprava
05.05.2017 |
Zobrazené
1 157 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
1. Základná charakteristika privátneho bankovníctva
„Privátne bankovníctvo predstavuje poskytovanie bankových služieb najmä najbohatšej skupine klientov - fyzickým osobám alebo rodinám, ktorých čisté imanie dosahuje určitú požadovanú hodnotu.“
Privátne bankovníctvo predstavuje viac úverovanie ako a menej prijímanie vkladov ako komerčné bankovníctvo a obsahuje aj správu investícií, resp. investičných prostriedkov uvedenej skupiny klientov. Môže ho vykonávať samostatná banka alebo určený útvar v rámci banky.
„Podstatou privátneho bankovníctva je komplexná starostlivosť o majetok klienta. Hlavným znakom tejto služby je individuálny prístup ku klientovi, vytváranie, riadenie a správa individuálnych portfólií klientov. Cieľovou skupinou pre privátne bankovníctvo sú bonitní klienti, ktorí disponujú voľnými finančnými prostriedkami.“
Kľúčové slová:
privátne bankovníctvo
starostlivosť
atraktivita
produkty
finančné ciele
špecifické prvky
Obsah:
- 1. Základná charakteristika privátneho bankovníctva
2. História privátneho bankovníctva
3. Atraktivita privátneho bankovníctva
4. Špecifické prvky privátneho bankovníctva
5. Starostlivosť o klienta privátneho bankovníctva
5.1. Získanie klienta a stanovenie finančných cieľov
5.2. Stanovenie investičnej stratégie
6. Produkty privátneho bankovníctva
7. Privátne bankovníctvo na Slovensku
8. Charakteristika privátneho bankovníctva vo VÚB
8.1. Tri základné piliere privátneho bankovníctva vo VÚB
8.2. Produkty a služby privátneho bankovníctva vo VÚB
9. Prílohy
10. Bibliografia
Zdroje:
- Beňová, E.a kol.: Financie a mena. Bratislava: Iura edition, 2007,
- Kováčik, V.: Investičné bankovnictví. Bratislava: Ekonóm, 2000,
- Makách. J. a kol.: Komerčné banky - bankové operácie, styk s bankou. Bratislava: Sofa, Elita, 1994,
- Smith, R.: Walter, I.: Global financial services. New Yourk: Harper Business Publishing, 1990,
- Mravcová, J.: Čo chcú a dostávajú VIP klienti. Trend, č.17 (26.4.2007),
- Vyhnálik, Ján: Investičné bankovníctvo a komerčné bankovníctvo. BIATEC, roč. 12, č 3. (2004),
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.