Semestrálna práca na tému Reklama
Popis:
Projekt vypracovaný podľa požiadaviek cvičiaceho predmetu Manažment. Projekt je formou scanovaných strán. Obsah projektu, použitá literatúra je na zobrazenie v náhľadoch.
Kľúčové slová:
reklama
reklamný program
ľudské potreby a reklama
meranie predajného efektu
Obsah:
- Obsah
1 Úvod...........................................................................................................................3
2 Reklama...................................................................................................................4
3 Proces prípravy reklamného programu.................................................4
3.1 Ciele reklamy................................................................................................4
3.2 Rozpočet na reklamu................................................................................5
3.3 Rozhodnutie o reklamnej správe........................................................6
3.4 Výber média.....................................................................................................7
3.5 Zabezpečenie reklamy...............................................................................7
4 Ľudské potreby a reklama.............................................................................8
4. L pôsobenie reklamy na ľudí......................................................................8
4.2 Zákazník...........................................................................................................9
5 Meranie predajného efektu.........................................................................10
6 Záver.......................................................................................................................3 1
Použitá literatúra..............................................................................................12
Zdroje:
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.