Semestrálna práca z predmetu - Elektronický obchod
Popis:
Ukážka:
Úvod
„ Je päť hodín ráno, pred obchodom stojí veľký zástup nervózne prešľapujúcich ľudí. Keď otvoria obchod, ľudia sa rozbehnú a obsadzujú si tovar... “
Toto bola realita len pár rokov dozadu, ktorú si naša generácia nepamätá a už ani nemá dôvod, pretože žijeme v dobe, kedy nakúpime bez toho, aby sme vôbec vyšli z domu. Dôvod? Elektronický obchod.
Cieľom semestrálnej práce je vytvoriť elektronický obchod pre reálnu firmu. Práca je rozdelená na štyri kapitoly
Kľúčové slová:
internetová reklama
typ pripojení
webová stránka
elektronický obchod
reklama
Obsah:
- Úvod 4
1 Pripojenie do internetu 5
1.1 Analýza možností pripojenia sa do internetu 5
1.2 Výber vhodnej technológie pripojenia sa do internetu 7
1.3 Popis vybranej technológie pripojenia do internetu 8
2 Výber umiestnenia elektronického obchodu v sieti internet 9
2.1 Analýza serverov poskytujúcich freehostingu 9
2.2 Výber freehostingového serveru pre umiestnenie stránok elektronického obchodu na základe zvolených kritérií 10
2.3 Registrácia domény v rámci vybraného freehostingového serveru 11
3 Tvorba www stránok elektronického obchodu 12
3.1 Popis základných častí internetovej stránky 13
3.2 Postup objednávky 13
4 Internetová reklama 15
4.1 Výber formy internetovej reklamy 15
Literatúra 16
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.