Semestrálny projekt na Marketing - Antique furniture
Popis:
Úvod
„Naša kuchyňa by mala vyzerať ako zvyšok vášho bytu - ako príjemné a osobné miesto, kde môžete spoločne tráviť čas v kruhu rodiny.“
Cieľová skupina:
Našim segmentom sú asertívni ľudia, ktorí zarábajú najviac a môžu si dovoliť míňať najviac. Vyžadujú čo najvyššiu úroveň kvality a služieb, ktoré sú sofistikované a do detailov prepracované. Neradi sa nechávajú napáliť a takmer každý zlý výrobok reklamujú. Dosahujú druhú najvyššiu hodnotu koeficientu (k=8,553) sekundárnej gramotnosti. Marketingové aktivity najradšej vnímajú z internetu, z vlastných skúseností, ale aj z novín.
Kľúčové slová:
Marketing
marketingový mix
portfólio
odberateľské vzťahy
logistika
dodávateľ
Obsah:
- Úvod 3
1 Charakteristika firmy 3
2 Produktové portfólio 4
3 Marketingový mix - 4P 8
4 Dodávateľsko-odberateľské vzťahy a logistika 14
Záver 15
Bibliografia 16
Príloha A 17
Príloha B 18
Príloha C 19
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.