Semestrálny projekt z Manažmentu - Just in time
Popis:
Cieľom našej práce je oboznámiť sa s metódou just in time (JIT). Práca je rozdelená do 6. kapitol.
V prvej kapitole si charakterizujeme metódu just in time. V druhej kapitole sa budeme venovať jej histórii. V tretej kapitole si uvedieme výhody a nevýhody. Štvrtú kapitolu venujeme podmienkam zavádzania. V piatej kapitole sa pozrieme na JIT na Slovensku a šiesta kapitola je venovaná konkrétnemu príkladu.
Kľúčové slová:
Manažment
just in time
tuzvo
obmedzenia
výhody
nevýhody
zákazník
spotreba
nepravidelnosť
dodávka
Obsah:
- Zoznam obrázkov 2
Zoznam tabuliek 3
Úvod 4
1 Charakteristika jit 5
1.1 Cieľ metódy 6
1.2 Oblasť použitia 6
1.3 Charakteristiky vhodnosti výrobkov pre jit 7
1.4 Jit nie je 7
1.5 Zavedenie jit 7
1.6 Rozdiel medzi tredičným nákupom a nákupom za pomoci jit 9
2 Podmienky zavádzania 10
2.1 Obmedzenia jit 10
2.2 Nepravideľnosť v spotrebe a výkyvy v dodávkach 11
2.3 Just in sequence (jis) 11
2.4 Jit ii 11
2.5 Kanban 12
2.6 Kaizen 12
2.7 Plytvanie 14
3 História jit 14
4 Výhody a nevýhody 15
4.1 Výhody 15
4.2 Nevýhody 15
4.3 Výhody jit z pohľadu zákazníka 15
5 Jit na slovensku 16
6 Príklad just in time 17
6.1 Volkswagen slovakia 17
Záver 19
Použitá literatúra 20
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.