Popis:
Úvod
V našej seminárne práci sme sa zamerali na porovnanie zelených čajov od troch rôznych výrobcov. Vybrali sme si výrobok čaj pretože je to jedinečný nápoj , zdravý ako pre telo, tak aj pre dušu.Zvolili sme si spoločnosti TEEKANE, Pickwick a Popradský, ktorí patria medzi kvalitných výrobcov čajov.
Potupne sme spracovali každú jednu spoločnosť , od histórie, vízie, ,poslania, cieľov až ku kultúrnym hodnotám.
V ďalších kapitolách sa budeme orientovať na imidž, dizajn , logo a obal produktov. Rozoberieme si životný cyklus výrobku ,tiež kvalitu a HACCP jednotlivých čajov.
V posledných kapitolách našej práce spracujeme cenovú, distribučnú a komunikačnú politiku.
Kľúčové slová:
Produkt
kvalita
HACCP
cenová politika
Obsah:
- Úvod
1 Teoretické východiská
2 Charakteristika vybraných spoločností
3 Výrobková politika
4 Cenová politika
5 Distribučná politika
6 Komunikačná politika
7 Návrhy a odporúčania
Záver
Použitá literatúra
Prílohy
Zdroje:
- BUREŠ , Ivan . 1986. Praktická škola marketingu: 1. Úloha marketingu v podnikaní. Bratislava: GENEZIS, ( ca 1986). 7 s. ISBN 80-85220-18-0.
- BUREŠ , Ivan. 1986. Praktická škola marketingu: 3. Sortiment a cena .Bratislava : GENEZIS , ( ca 1986). 2 s. ISBN 80-85220-20-2.
- KRETTER, Anton a kolektív . 2010, Marketing. 4.vyd.Nitra: SPU, 2010. 137 s. ISBN 978-80-552-0355-3,
- SVĚTLÍK, J. 2003. Marketing- cesta k trhu. Praha: GradaPublishing, 2003. 272 s. ISBN 80-247-0422-6.
- ŠIMO, D. 2004, Marketing, 2. vyd. Nitra: SPU , 2004. 5 s. ISBN 80-7079-827-1.
- ŠIMO, D. 2006, Agrárny marketing. Nitra: SPU , 2006. 321s. ISBN 80-8069-726-4.
- VICEN , M - KUBICOVÁ, Ľ.- MINÁROVÁ, M. 2009. Strategický marketing. Nitra: SPU, 2009. 220 s. ISBN 978-80-552-0179-5.
- https://www.jacobsdouweegberts.com/
- http://baliarne.sk/
- http://www.teekanne.sk/
- http://www.pickwick.sk/
- http://www.popradskycaj.sk/
- https://enjoybettercoffee.wordpress.com/2012/05/11/brand-info-teekanne/
- http://goodlogo.com/extended.info/pickwick-logo-4084