Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 091   projektov
0 nových

Škoda Auto, a.s.

«»
Prípona
.doc
Typ
semestrálna práca
Stiahnuté
15 x
Veľkosť
0,2 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
27934
Posledná úprava
24.11.2009
Zobrazené
1 302 x
Autor:
popiii
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Úlohou v tejto semestrálnej práce, či lepšie povedané projekte je podrobná charakteristika firmy Škoda Auto a.s., čo sa týka z hľadiska marketingu. Pod marketingovú analýzu mnou vybratej firmy spadá predovšetkým charakteristika a jej postavenie na trhu, SWOT a STEP analýza. Každá spoločnosť, ktorá v budúcnosti chce dosahovať zisk si presne stanoví ciele a stratégie, ktoré sú formulované podľa zistených výsledkov, kde sa nezabúda implementovať Porterov model piatich síl a popísanie si marketingového mixu.
Firma Škoda Auto a.s. pôsobí súčasne na Slovenskom ako aj Českom trhu a práve preto ma zaujala táto spoločnosť ako reaguje na oboch trhoch a či jej marketing je postavený na rovnakých základoch v oboch krajinách. A taktiež nemôžem zabudnúť, že táto automobilka sa v minulom roku stala najlepším predajcom v Slovenskej republike, to znamená, že každá piata rodina ma v garáži „škodovku“....

Kľúčové slová:

segmentácia trhu

SWOT

marketingový výskum


O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko