Popis:
Úlohou v tejto semestrálnej práce, či lepšie povedané projekte je podrobná charakteristika firmy Škoda Auto a.s., čo sa týka z hľadiska marketingu. Pod marketingovú analýzu mnou vybratej firmy spadá predovšetkým charakteristika a jej postavenie na trhu, SWOT a STEP analýza. Každá spoločnosť, ktorá v budúcnosti chce dosahovať zisk si presne stanoví ciele a stratégie, ktoré sú formulované podľa zistených výsledkov, kde sa nezabúda implementovať Porterov model piatich síl a popísanie si marketingového mixu.
Firma Škoda Auto a.s. pôsobí súčasne na Slovenskom ako aj Českom trhu a práve preto ma zaujala táto spoločnosť ako reaguje na oboch trhoch a či jej marketing je postavený na rovnakých základoch v oboch krajinách. A taktiež nemôžem zabudnúť, že táto automobilka sa v minulom roku stala najlepším predajcom v Slovenskej republike, to znamená, že každá piata rodina ma v garáži „škodovku“....
Kľúčové slová:
segmentácia trhu
SWOT
marketingový výskum