Sociologický prieskum
Popis:
ÚVOD
V septembri roku 1999 uskutočnila RMS spolu s agentúrou sociálnych analýz ASA sociologický prieskum o predstavách mladých ľudí o trávení voľného času. Hlavným cieľom výskumu bolo získať informácie o predstavách a názoroch mladých ľudí o trávení voľného času. Hlavná hypotéza bola rozložená do niekoľkých čiastkových hypotéz a tie sa zameriavali na získanie informácií o voľnočasových aktivitách mladých ľudí, organizovanosti mladých ľudí a ich poznatkoch o mládežníckych a detských združeniach, spolkoch, organizáciách a špecifických názoroch dnešných mladých ľudí na:
a. životné vzory a pracovnú kariéru
b. na politiku a účasť mladých ľudí vo verejnom živote
c. na prístup k počítačom a k internetu
Kľúčové slová:
mladí ľudia
voľný čas
sociologický prieskum
združovanie mládeže
voľný čas
Obsah:
- Úvod -3-
Názory mladých ľudí o trávení voľného času
a o detských a mládežníckych organizáciach -4-
Združovanie mládeže v Slovenskej republike -24-
Sociokultúrny a rodový rozmer voľného času mladých ľudí -40-
Štatistika -56-
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.