Spoločenská zodpovednosť podnikov
«»
Popis:
Práca je zameraná na spoločensky zodpovedné podnikanie podnikov, jeho jednotlivé aspekty a vlastnosti.
Kľúčové slová:
spoločensky zodpovedné podnikanie
etický kódex
corporate governance
ochrana duševného vlastníctva
Obsah:
- 1. Definícia pojmu spoločenská zodpovednosť podnikov -3-
2. Zodpovedné podnikanie v praxi -4-
2.1 Prečo byť spoločensky zodpovednou firmou? -6-
3. Enviro oblasť crp -6-
3.1 Case study - coca cola -9-
3.2 Case study - orange slovensko -10-
3.3 Produkty ohľaduplné k ţivotnému prostrediu -11-
4. Sociálna oblasť -11-
4.1 Manaţment ľudských zdrojov -12-
4.2 Diskriminácia v práci -12-
4.3 Štandard sa8000 -13-
4.4 Firemná filantropia -14-
4.5 Case study -15-
5. Ekonomická oblasť -15-
5.1 Ochrana duševného vlastníctva -16-
5.2 Ako sa jednotlivé práva chránia? -16-
5.3 Etický kódex -17-
5.4 Stakeholders, t.j. zainteresované subjekty -18-
5.5 Princípy dobrej správy firmy (corporate governance) -18-
5.6 Princípy dobrej správy spoločností podľa oecd (2004) -19-
Zdroje:
- BUSSARD, A. a kol.: Spoločenský zodpovedné podnikanie. 1. vyd. Bratislava : Nadá-cia Integra, 2005.
- MAJCHRÁK J., Marošiová L.: Firemná filantropia na Slovensku, IVO, 2004
- PUTNOVÁ, A.: Spoločenská odpovědnost firem a její vývoj. Praha : Grada, 2007. s. 133.
- Simon Zadek: The Civil Corporation: The New Economy of Corporate Citizenship, Eathscan, 2001, s.51
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.