Správanie sa zákazníkov pri výbere nových produktov
Popis:
V dnešnej dobe máme strašne veľa inštitúcii, do ktorých vkladáme naše úspory. No predtým ako sme ich niekde vložili museli sme prejsť výberom inštitúcie, čo vôbec nie je ľahké, pretože dnes už je na trhu veľká konkurencia. Každá banka, poisťovňa či sporiteľňa, ponúka množstvo akcií len aby sme využili práve ich služby. Keďže finančnú inštitúciu nemeníme každý rok, musíme pri výbere sledovať množstvo vecí. V mojej práci budem sledovať čo ovplyvňuje ľudí pri výbere banky, konkrétne Tatra banka, ale aby som to mohla lepšie analyzovať budem ju porovnávať s ostatnými bankami. Za objekt pozorovania som si vybrala vekovú skupinu od 15 – 26 rokov, ide o študentov na stredných a vysokých školách, čiže skupina ľudí ktorí si zakladajú prvé bežné účty.
Kľúčové slová:
vyber sluzieb
bankomaty
tatra banka
slovenska sporitelna
postova banka
Zdroje:
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.