Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 118
projektov

Správanie sa zákazníkov pri výbere nových produktov

«»
Prípona
.doc
Typ
semestrálna práca
Stiahnuté
10 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
15944
Posledná úprava
05.12.2008
Zobrazené
1 345 x
Autor:
adlaa1313
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
V dnešnej dobe máme strašne veľa inštitúcii, do ktorých vkladáme naše úspory. No predtým ako sme ich niekde vložili museli sme prejsť výberom inštitúcie, čo vôbec nie je ľahké, pretože dnes už je na trhu veľká konkurencia. Každá banka, poisťovňa či sporiteľňa, ponúka množstvo akcií len aby sme využili práve ich služby. Keďže finančnú inštitúciu nemeníme každý rok, musíme pri výbere sledovať množstvo vecí. V mojej práci budem sledovať čo ovplyvňuje ľudí pri výbere banky, konkrétne Tatra banka, ale aby som to mohla lepšie analyzovať budem ju porovnávať s ostatnými bankami. Za objekt pozorovania som si vybrala vekovú skupinu od 15 – 26 rokov, ide o študentov na stredných a vysokých školách, čiže skupina ľudí ktorí si zakladajú prvé bežné účty.

Kľúčové slová:

vyber sluzieb

bankomaty

tatra banka

slovenska sporitelna

postova banka



Zdroje:
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko