Stratégia vo vybranej organizácii
Popis:
1. Identifikácia vízie, poslania a cieľov
Vízia
Základnou filozofiou vzniku a doterajšej úspešnej existencie firmy je zjednodušiť a ekonomicky zoptimalizovať nutné potreby vybratých výrobcov resp. distribútorov tak, aby mali dostatočný priestor pre realizáciu svojich odborných potrieb.
Víziou spoločnosti je byť dynamickou, modernou a uznávanou dopravnou spoločnosťou so stabilným podielom na prepravnom trhu. Rozvoj spoločnosti je orientovaný na dlhodobú finančnú stabilitu, zachovanie súčasného podielu v doprave v ekonomickom prostredí trhovej ekonomiky Slovenskej republiky a preniknúť na český trh, konkurencieschopnosť na vnútornom trhu a zabezpečenie trvalého zvyšovania spokojnosti zákazníkov a zlepšovania výkonnosti.
Kľúčové slová:
organizacia
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.