Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 026   projektov
0 nových

Strategické ciele spoločnosti Walmark

«»
Prípona
.doc
Typ
semestrálna práca
Stiahnuté
4 x
Veľkosť
0,1 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
17551
Posledná úprava
26.01.2009
Zobrazené
496 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Na začiatku tohto milénia, kedy spoločnosť Walmark zverejnila svoj strategický cieľ stať sa do piatich rokov najväčším výrobcom doplnkov stravy v strednej Európe, síce farmaceutickej divízii Walmarku (spoločnosť v tom čase vlastnila ešte navyše nápojovú a poľnohospodársku divíziu) patrilo prvé miesto na trhu s doplnkami stravy v Českej republike a na Slovensku, ale viac ako 70 % svojho obratu realizovala v tuzemsku a jej zahraničné aktivity boli v tom čase obmedzené na tri zahraničné pobočky (Slovensko, Poľsko, Rumunsko) a necelú jednu desiatku exportných štátov. Dynamický rast spoločnosti v nasledujúcich rokoch, orientácia na farmaceutickú výrobu a rozvoj zahraničných obchodných aktivít potvrdili, že aj taký ambiciózny strategický cieľ je reálne dosiahnuteľný.“

Kľúčové slová:

Strategické ciele


O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko