Strategické ciele spoločnosti Walmark
«»
Prípona
.doc |
Typ
semestrálna práca |
Stiahnuté
4 x |
Veľkosť
0,1 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
17551 |
Posledná úprava
26.01.2009 |
Zobrazené
550 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
Na začiatku tohto milénia, kedy spoločnosť Walmark zverejnila svoj strategický cieľ stať sa do piatich rokov najväčším výrobcom doplnkov stravy v strednej Európe, síce farmaceutickej divízii Walmarku (spoločnosť v tom čase vlastnila ešte navyše nápojovú a poľnohospodársku divíziu) patrilo prvé miesto na trhu s doplnkami stravy v Českej republike a na Slovensku, ale viac ako 70 % svojho obratu realizovala v tuzemsku a jej zahraničné aktivity boli v tom čase obmedzené na tri zahraničné pobočky (Slovensko, Poľsko, Rumunsko) a necelú jednu desiatku exportných štátov. Dynamický rast spoločnosti v nasledujúcich rokoch, orientácia na farmaceutickú výrobu a rozvoj zahraničných obchodných aktivít potvrdili, že aj taký ambiciózny strategický cieľ je reálne dosiahnuteľný.“
Kľúčové slová:
Strategické ciele
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.