Strategické myslenie a stratégia
Popis:
V práci som sa snažil objasniť kto stál za zrodom veľkých a úspešných firiem ktoré sú v dnešnej dobe to naj v podnikateľskom priemysle. Ich cesta nebola ľahká a vo veľa prípadoch skoro skončila krachom firmy ale dosadenie osobností do manažmentu bolo kľúčové pre ich ďalší rast. Tieto osobnosti sa vyznačovali svojou osobitou stratégiou a vlastnosťami ktoré im priniesli úspech nielen manažérsky ale aj podnikateľský. Firmy v ktorých pôsobili sa stali nakoniec TOP podnikateľskom odvetví. Ďalej som poukázal na dôležitosť týchto odlišnosti nielen vo veľkých firmách ale aj v malých a hlavne stredne veľkých firmách ktoré sa stali nosnou jednotkou v podnikateľskom priemysle.
Kľúčové slová:
stratégia
myslenie
plánovanie
myslitelia
storočie
stredné podniky
organizačná štruktúra
vedenie
Zdroje:
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.