Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 119
projektov

Strategické myslenie manažérov v podnikovej praxi

«»
Prípona
.doc
Typ
semestrálna práca
Stiahnuté
27 x
Veľkosť
0,3 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
46273
Posledná úprava
19.11.2015
Zobrazené
2 423 x
Autor:
urboo14
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
ÚVOD

Význam strategického riadenia organizácií všetkých foriem a typov posledných desaťročiach neustále narastá, pretože stratégia je nástroj, ktorý im pomáha prežiť v konkurenčnom boji a byť úspešnými v dlhodobej perspektíve, keď rozsah a intenzita prebiehajúcich zmien sa prejavujú v neustálom raste neistoty a rizika pri vytváraní rozhodnutí na úrovní riadenia podniku. Všetky spoločnosti v podmienkach tvrdej konkurencie a neustále sa meniacej situácie musia sústreďovať svoju pozornosť nielen na vnútorné problémy, ale predovšetkým formovať stratégiu dlhodobého pôsobenia, ktorá by im pomáhala prispôsobovať sa zmenám prebiehajúcimi v ich okolitom prostredí.

Kľúčové slová:

stratégia

myslenie

manažér

manažment

strategické myslenia

benchmarking

controling

prax

podnik

prípadová štúdia



Obsah:
  • Obsah

    Úvod 3
    1 Špecifiká strategického myslenia 4
    1.1 Úvod do strategického myslenia 4
    1.2 Špecifické črty strategického myslenia 7
    2 Možnosti uplatnenia strategického myslenia v manažmente 9
    2.1 Strategické myslenie v strategickom manažmente 9
    2.2 Strategické myslenie v prudko sa meniacom prostredí 11
    2.3 Možnosti implementácie strategického myslenia 11
    3 Príklad uplatnenia strategického myslenia v praxi 14
    3.1 Myslieť strategicky 14
    3.2 Nič nie je isté 15
    3.3 Uplatnenie strategického myslenia v súčasnosti 15
    Záver 19
    Zoznam bibliografických odkazov 20

Zdroje:
  • Papula, J., Papulová, Z.: Strategické myslenie manažérov. Za tajomstvami strategického myslenia. Bratislava, Kartprint 2010
  • Bruce, .A., Langdon, K.: Strategické myslenie. Slovak edition, Bratislava, Slovart 2002
  • Elena Gregorová: Strategické riadenie ako faktor zvyšovania konkurenčnej schopnosti podniku v teórii a praxi, roč.2, 2006, č.2, ISSN 1336-7137
  • Souček, Z.: Jak připravit a prosadit efektivní strategii podniku, Praha 1992
  • http://profit.etrend.sk/
  • http://casopisy.euke.sk/mtp/clanky/2-2006/gregova.pdf
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko