Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 026   projektov
0 nových

Strategické plánovanie

«»
Prípona
.doc
Typ
semestrálna práca
Stiahnuté
20 x
Veľkosť
0,2 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
16139
Posledná úprava
08.12.2008
Zobrazené
5 861 x
Autor:
-
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Pojem strategické plánovanie sa objavil až začiatkom sedemdesiatych rokov. V predchádzajúcich rokoch (päťdesiatych a šesťdesiatych) americké riadenie dosahovalo znač-né zisky prostredníctvom operačného plánovania. V sedemdesiatych rokoch však nastalo niekoľko ekonomických kríz, ktorých následkom bola prudko stúpajúca cena ropy, nedostatok materiálu a energií, nezamestnanosť a dvojciferná inflácia. Nízke ceny tovaru zahraničných firiem im zabezpečilo podiely na trhoch v Spojených štátoch. Tento rad udalostí vyvolal potrebu nového riadiaceho plánovacieho procesu, ktorý by udržal firmy v dobrom stave navzdory stále vznikajúcim zmätkom pri obchodoch. Nový proces plánovania definovali tri kľúčové myšlienky.

Kľúčové slová:

strategický manažment

operačnéhe plánovanie



Zdroje:
  • [1] HINGSTON, P.: Malý sprievodca podnikaním: Efektívny marketing. Bratislava,
  • Ikar 2002
  • [2] http://www.sbic.sk/menu2.htm
  • [3] CHEMOLAK, a. s.
  • [4] JEDLIČKA, M.: Marketingový strategický manažment. Trnava, Magna 2003
  • [5] KOTLER, P.: Marketing Management. Praha, Victoria publishing 1998
  • [6] SEDLÁK, M.: Manažment. Bratislava, Elita 1997
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko