Strategický manažment COREX s.r.o.
Prípona
.doc |
Typ
semestrálna práca |
Stiahnuté
44 x |
Veľkosť
0,1 MB |
Jazyk
slovenský |
ID projektu
4284 |
Posledná úprava
13.08.2017 |
Zobrazené
2 243 x |
Autor:
- |
Zdieľaj na Facebooku |
Detaily projektu |
Popis:
Podnik COREX s.r.o. je dodávateľom náhradných dielov a autobusov značky Karosa a Iveco na Slovenku a v Českej republike. Keďže je to obchodný podnik, kritické a strategicky významné situácie by preň nastali najmä v prípade straty dodávateľa alebo odberateľa. Keďže podnik už dlhé roky vlastní certifikát kvality ISO 9001, ktorý mu predpisuje mať pre prípad potreby uzatvorené zmluvy aj s náhradným dodávateľom, ktorý je v prípade potreby plne schopný nahradiť pôvodného dodávateľa, takže strata jedného dodávateľa by nemala ohroziť jeho fungovanie a existenciu.
Kľúčové slová:
vízia
vizionárstvo
neformálne iniciatívy
manažér
domnienky
predtuchy
intuície
Obsah:
- 3.Vrcholní manažéri v strategicky významných situáciách
4.Vízia a vizionárstvo
5.Neformálne iniciatívy a výzvy k tvorbe a revízií stratégie
5.1. Informácie - neformálne a neoficiálne zdroje
5.2. Neformálne podnety - mimo formálnej plánovacej sústavy
5.3. Dojmy, tušenia, domnienky, predtuchy a intuície
5.4. Objavovanie príležitostí
5.5. Varovanie pred hrozbami
5.6. Poznanie predností
5.7. Rešpektovanie slabostí
5.8. Spracovanie podnetov a formulovanie stratégie
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.