Hľadaj Zobraz: Univerzity Kategórie Rozšírené vyhľadávanie

45 118
projektov

Strategický manažment projekt - Elektronik s.r.o.

«»
Prípona
.doc
Typ
semestrálna práca
Stiahnuté
45 x
Veľkosť
0,2 MB
Jazyk
slovenský
ID projektu
3747
Posledná úprava
16.05.2017
Zobrazené
3 349 x
Autor:
kozakker
Facebook icon Zdieľaj na Facebooku
Detaily projektu
Popis:
Elektronik s.r.o.

O nás
Sme mladá dynamicky sa rozvíjajúca spoločnosť so sídlom v Piešťanoch s pôsobnosťou na celom území Slovenska.

Vízia spoločnosti

Poskytovaním služieb na úrovni svetového štandardu sa chceme stať vyhľadávanou spoloč-nosťou pre najnáročnejších zákazníkov. Chceme sa stať jednou z vedúcich spoločností na Slovenskom trhu v oblasti autodiagnostiky a autoelektroniky v spolupráci so zahraničnými obchodnými partnermi.

Poslanie

Naša spoločnosť poskytuje servis v oblasti autodiagnostiky a autoelektroniky pre všetky typy osobných a úžitkových automobilov. Pre našich zákazníkov poskytujeme opravy a kontroly elektriky a elektroniky automobilov, montáž a servis bezpečnostných, kontrolných systémov a audio a video systémov automobilov.
Aplikáciou najmodernejších technológií a poznatkov v oblasti autoelektroniky sa snažíme zabezpečiť maximálnu spokojnosť a dosiahnuť uspokojenie potrieb našich zákazníkov.

Kľúčové slová:

vízia

poslanie

projekt

ciele

mikroprostredie

makroprostredie

analýza konkurencie



Obsah:
  • O nás
    Vízia spoločnosti
    Poslanie
    Ciele
    Dlhodobé ciele:
    Krátkodobé ciele:
    Finančné ciele:
    História
    Politika
    Organizácia
    Filozofia
    Firemná kultúra
    Situačná analýza
    Analýza makroprostredia
    Ekonomické prostredie
    Politické prostredie
    Sociálne prostredie
    Technologické prostredie
    Ekologické prostredie
    Analýza odvetvového prostredia
    Parametre odvetvového prostredia
    Hybné sily odvetvia
    Porterov model 5 síl
    Noví konkurenti
    Etablované podniky v odvetví
    Vyjednávacia sila dodávateľov
    Vyjednávacia sila zákazníkov
    Substitúty
    Analýza intenzity konkurenčných síl a životného cyklu odvetvia
    Stanovenie strategických skupín v odvetví, Analýza konkurentov
    Monitorovanie a predvídanie správania konkurentov
    Hodnotenie celkovej atraktívnosti odvetvia
    Prognózovanie vývoja externého prostredia
    Metóda tvorby scenárov
    Optimistický scenár
    Realistický scenár
    Pesimistický scenár
    Analýza interného prostredia
    Hodnotenie konkurenčnej sily
    SPACE analýza
    Konkurenčná stratégia
O súboroch cookie na tejto stránke

Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.

Nastavenia Povoliť všetko