Popis:
Seminárna práca zemeraná na rozbor spoločnosti China telekom podľa rebríčka úspešnosti v svetovom meradle Forbes.
Seminárnu prácu zameriavam na spoločnosť, ktorá je integrovaným poskytovateľom širokej škály telekomunikačných služieb v Čínskej ľudovej republike.
Touto prácou sa Vám budem snažiť bližšie priblížiť podnikateľské prostredie v rámci telekomunikácii v Číne a charakterizovať China Telecom, bližšie popísať jej úspechy, produkty, dcérke spoločnosti ...
Spoločnosť je v danej krajine gigantom v poskytovaní telekomunikačných služieb, snaží sa presadiť aj na trhoch v Ázii, Amerike, Európe a začala spolupracovať aj s Austráliou. Neustále prináša nové produkty, čím si získava neustále nových zákazníkov. Avšak v krajine, kde je materskou spoločnosťou sa špekuluje o tom, či nie je monopolná, čo sčasti podporuje aj čínska vláda. Ja sa Vám budem snažiť v tejto práci priblížiť a vysvetliť ,prečo má China Telecom tento nechcený „titul“.
Konkurencia v telekomunikačnom priemysle vo svete je vysoká, ale hlavným konkurentom tejto spoločnosti sú krajanské podniky a to China Unicom a China Telecom, preto sa snaží China Telecom byť najsilnejším konkuretom.
Kľúčové slová:
strategický manažment
China Telekom
telekomunikačný priemysel
Obsah:
- ÚVOD 4
1 Telekomunikačný priemysel v ľudovej republike Číny 5
2 Cieľ práce, metodika práce a metódy skúmania 6
3 Zlúčenie telekomunikačných spolčností 7
3.1 China Telekom 8
3.1.2 Inovácie sietí 9
3.2. Dcérske spoločnosti China Telecom 11
3.2.1 China Telecom Europe 11
3.2.2 China Telecom Australia 11
3.2.3 China Telecom USA 11
3.2. 4 China Telecom Canada 12
3.3 Konkurencia - vnútroštátna 13
3.3. 1 Zahraniční investori 14
3.3.2 Konkurencia - medzištátna 14
DISKUSIA 16
ZÁVER 17
ZOZNAM BIBLIOGRAFICKÝCH ODKAZOV 18
Prílohy
Zdroje: