Strategický manažment
Popis:
Strategický manažment chápeme ako nástroj manažérov pre stanovenie vízie a poslania organizácie, pre vytýčenie strategických cieľov a ich ukazovateľov a pre zostavenie počiatočných návrhov stratégie spoločnosti. Súčasťou strategického manažmentu je kontrola plnenia stratégie ako aj návrhy korekčných opatrení na najvyššej úrovni.
Strategický manažment vznikol v podnikateľskom prostredí ako reakcia na nové, neznáme a prekvapujúce zmeny. Strategické myslenie siaha až do staroveku (vo vojenstve, politike, diplomacii).
Kľúčové slová:
strategické plánovanie
strategické ciele
Zdroje:
- • ALEXY, J. - MEČÁR, M.: Strategický a krízový manažment. Bratislava: Iris, 2006, 220 s.
- • prof. Ing. Štefan Slávik, CSc.: Strategický manažment, SPRINT, Bratislava, 2005.
- • www.pietro.sk
- • www.solitage.sk
O súboroch cookie na tejto stránke
Súbory cookie používame na funkčné účely, na zhromažďovanie a analýzu informácií o výkone a používaní stránky.